• 0
 ≫ 

Da li i vi "padate" na mini pakovanja grickalica? Male porcije donose najveći profit

 ≫ 

U pitanju je tržište koje rapidno raste iz više razloga

  • 0
foto Freepik.com foto Freepik.com

Najveći trend u industriji grickalica je malo pakovanje, odnosno tzv. mini izdanje, bilo da je reč o čipsu, keksu ili gaziranim pićima.

Mnoge kompanije primenjuju ovaj "trend", a konkretno Pepsi beleži ogroman rast grickalica u "malom formatu", što podrazumeva i limenke u mini izdanju.

Ukus, pritom, kod nekih proizvoda ostaje isti. Kod nekih drugih, smanjena je količina šećera i trans-masti, jer Pepsi nastoji da namami potrošače koji vode računa o zdravlju. Deo te iste "ideje" jesu mala pakovanja ili kako objašnjava CEO Ramon Laguarta za CNN - "kontrola porcije".

On vidi potražnju za malim pakovanjima kao deo trenda zdrave ishrane. Užine (grickalice) i pića sa niskim sadržajem masti i malo kalorija takođe su popularni — prodaja napitaka bez šećera raste tri puta brže od napitaka sa šećerom.

Takođe, više se traže pečene nego pržene grickalice.

- Ali, ponekad, jednostavno želite nešto slatko, slano ili masno, iako u umerenim količinama. Tu nastupaju manja pakovanja - istakao je Laguarta.

Osim kontrole porcija, ponuda različitih veličina pakovanja je takođe strateški način da kompanije poput Pepsija privuku veliki broj kupaca. Sa obimnom paletom proizvoda, kažu da postoji nešto za skoro svakoga - od porodičnih ljudi do impulsivnih kupaca na benzinskim pumpama.

Pepsi kompanija logo Foto: Tanjug/AP

Ali, svest o zdravoj ishrani nije jedino što utiče na povećanu potražnju za mini pakovanjima. Kako se ljudi opet vraćaju svojim rutinama iz perioda pre pandemije, tako više polažu na grickalice i gazirane napitke koji mogu jesti "u pokretu". Posle karantina i masovnijeg rada na daljinu, ljudi su se vratili užurbanom rasporedu i sve više biraju opcije koje se uklapaju u njihov životni stil.

Takođe, potražnja za manjim artiklima mogla bi da bude posledica većeg broja grickalica uopšte. Naime, više je onih koji u toku dana imaju nekoliko manjih obroka (užina) - nego tri konkretna obroka. Dodatno, stvar je i budžeta. Neki ne mogu da izdvoje novac za veliko pakovanje omiljene poslastice ili čipsa, ali mogu za manje, dodaje se u tekstu.

Video: Počela žetva, ratari žele veće cene

(Telegraf Biznis)

Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>