• 9

Sve veći broj vozača GSP-a napušta zemlju: Nedostaje ih oko 200, konkurs za poziciju stalno otvoren

Broj vozača u tom preduzeću u poslednje dve i po godine varira između 2.750 i 2.850

  • 9
vozac autobusa, gsp, volan

Vozač autobusa / Foto: Shutterstock

Javno komunalno preduzeće GSP "Beograd" trenutno ima 2.806 vozača linijskog prevoza što je za oko 200 manje od potrebnog broja kako bi sistem normalno funkcionisao, kažu za Tanjug u tom preduzeću i dodaju da konstantno imaju otvoren konkurs za prijem novih vozača i da se trude da omoguće što bolje uslove za rad.

Prema rečima šefa Kadrovske službe u "GSP Beograd" Milana Pumpalovića, broj vozača u tom preduzeću u poslednje dve i po godine varira između 2.750 i 2.850, a od trenutnih 2.806 na neodređeno vreme zaposleno je oko 2.500 vozača.

- Prema Zakonu o radu, dozvoljeno je da zaposlene držimo u radnom odnosu na određeno vreme do 24 meseca, a nakon toga svi vozači budu primljeni na neodređeno vreme, naravno ako ostvaruju radne rezultate koje mi, kao poslodavac, zahtevamo - rekao je Pumpalović.

Naveo je da je prosečna starost vozača u GSP-u oko 47 godina i dodao da to preduzeće konstatno ima otvoren konkurs, te da je tokom ove godine za posao vozača konkurisalo oko 360 kandidata.

Podsetio je da, između ostalog, nude i stručno usavršavanje i dokvalifikaciju vozača koji poseduju vozačku dozvolu C kategorije za sticanje vozačke dozvole D kategorije.

- Sa time smo počeli od septembra 2018. godine i do sada je po tom osnovu primljeno 377 vozača - rekao je Pumpalović.

S obzirom na to da sve veći broj vozaća odlazi na rad u inostranstvo gde takođe nedostaje ova vrsta kvalifikovanog kadra naveo je da su u ovom preduzeću još od 2018. godine počeli da se bave problemom nedostatka vozača i dodao da kolektivni ugovor donet te godine daje bolje uslove rada zaposlenima u GSP-u i da su, osim drugih pogodnosti koje propisuje taj ugovor, uvedeni i bonusi od 30 odsto na zaradu vozačima.

Pumpalović je rekao da je većina vozača zadovoljna, ali da uvek ima onih nezadovoljnih, te istakao da GSP gleda da i sa svakim narednim kolektivnim ugovorom pruži što bolje uslove rada kako bi vozači bili zadovoljniji i sa većim elanom radili.

Naveo je da se u GSP na godišnjem nivou u proseku u poslednjih pet godina primi oko 308 vozača, dok preduzeće godišnje u proseku napusti oko 247 vozača.

- Imamo 50, 60 vozača više nego što nam napusti preduzeće - rekao je Pumpalović i pojasnio da se svi vozači šalju na lekarski pregled koji je obavezan po zakonu, te da se na godišnjem nivou 50 do 60 vozača premesti na druge poslove zato što ne prođu taj pregled.

Pumpalović je pozvao sve zainteresovane da konkurišu putem sajta GSP-a ili da direktno u pisarnici preduzeća podnesu molbu za prijem u radni odnos.

- Bez obzira da li poseduju vozačku dozvolu C ili D kategorije neka podnesu molbu i mi ćemo ih kontaktirati u što kraćem roku - poručio je Pumpalović.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Filip

    18. jul 2022 | 17:09

    Niko normalan ne bi prihvatio taj posao… Bedna plata a vozis malogradjane

  • z

    18. jul 2022 | 18:18

    Zasto sva ta gospoda pricaju lepo o GSP kada to uopste nije tako. Vi treba da pitate radnike odrzavanja i vozace kako im je a ne gospodu iz kancelarija.Malo je tu istine receno a ono sto je stvarno problem o tome se cuti i gura pod tepih.To vam je GSP.

  • Dragan

    18. jul 2022 | 18:31

    U zemlji Srbiji kad zaposljavaju nas nicije onda treba da im radimo dve godine da bi dobili ugovor za stalni radni odnos.A kad zaposljavaju necije ili svoje,mesec dana i primljen za stalno.Dve godine da vuces coveka,pogotovo vozace koji su deficit svugde.Pa jedino lud covek,to moze da ceka.Pa ako je neko radnik vidis za mesec dana,ne treba dve godine.Ludilo mozga!!!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>