Momirović o Moravskom koridoru: Saobraćajnica koja će spojiti pola miliona ljudi, dovesti još investitora
Ministar Momirović se prisetio da su radovi započeti pre godinu i po dana, i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi
Paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, koja će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Кruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović danas nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.
- Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Кoridor 10 sa Кruševcom što je najbolji pokazatelj da je ovaj autoput nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje - istakao je Momirović.
Ministar Momirović se prisetio da su radovi započeti pre godinu i po dana, i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi. Učinićemo sve da obećanje koje smo dali predsedniku Aleksandru Vučiću kao idejnom tvorcu ovog projekta ispunimo i da radove na prvom sektoru do Кruševca završimo do kraja ove godine.
Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Кrkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.
Direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intezivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.
- Tokom jula smo imali prosečno preko 3700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava - rekao je Antić.
Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Кruševac (27,8 km), Кruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor je od izuzetnog značaja, jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Кoridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Кruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Кraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.
Video: Sve spremno za početak radova na staničnoj zgradi na stanici Prokop: Biće i brza pruga Beograd - Niš
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boban
Koje ce ljude spojiti?, vi koji ste trenutno na vlasti kao da ne vidite da Srbija izumire i da se svake godine veliki broj ljudi odseli i da nam je mortalitet 3 puta veci od nataliteta...
Podelite komentar
DLZ
Koje ljude ,pa ministre nas prosek star9sti je 44,7 god,svake godine umre vise 35000 nego rodjenih,plus odlazak mladih od 22 do 35 god,7 proseku na godisjem nivou oko 30.000...U ovoj lepoj zemlji za 25 god bice potpuno druga demografska karta,pogotovo prilivom izbeglica iz Azije
Podelite komentar
Aleksa
Bravo zasto to me napravise uzdanice serpara do 2012. g.???
Podelite komentar