Avio-kompanije pokušavaju da privole klijente: Nude neograničen kavijar, više mesta...

 ≫ 
  • 1

Avio-kompanije pretrpele su velike gubitke prouzrokovane pandemijom koronavirusa, usled čega se na razne načine "udvaraju" svojim klijentima kako bi povratili status koji su imali pre virusa.

Prema pisanju CNBC,"Emirati" su ovog meseca saopštili da ulažu više od 2 biliona dolara u poboljšanje korisničkog iskustva. Kako su naveli, planiraju ulaganje u enterijer kabina, ali zanimljivo, i u poboljšanje jelovnika za svoje klijente.

Naime, najveća svetska avio-kompanija planira ulaganje u svojih 120 aviona, dok će se na jelovniku naći nove veganske opcije, bioskopske grickalice i kokice, dok će prva klasa moći da uživa u neograničenoj količini kavijara uparenog sa šampanjcem Dom Perinjon.

Ova odluka došla je nakon što su "Emirati" saopštili da su pretrpeli gubitak od 1.1 biliona dolara zaključno sa 31. majem.

"Dok druge industrije reaguju na pritiske smanjenjem troškova, Emirati "lete" protivno tome, investirajući u bolje iskustvo naših klijenata", saopšteno je iz kompanije.

I druge kompanije prate njihov primer

"Emirati" nisu jedina kompanija koja pokušava da povrati poverenje i omogući što bolje iskustvo klijentima koji su željni putovanja. Pa tako, finska avio-kompanija uložila je u bolje iskustvo za svoje premium ekonomske klijente, omogućavajući im odvojene kabine od biznis i ekonomske klase sa 50 odsto više mesta.

Na sličan korak se odlučila i francuska avio-kompanija, koja nudi nova biznis sedišta, uz klizne pregrade koje omogućavaju potpunu privatnost.

Poboljšanja dolaze nakon izveštaja koji predviđa da će se potrošnja na biznis putovanja povratiti na nivo pre pandemije pre do 2026. nego do 2024. godine, kako su pokazivale prethodne prognoze.

Iako su poslovna putovanja u porastu, izveštaj Globalne asocijacije poslovnih putovanja (GBTA) pokazuje da su i dalje profitno manja u odnosu na 2019. godinu, tačnije za više od polovine zarađenog novca iz pomenute godine, kada je ta suma iznosila preko 1.4 triliona dolara.

Da li će ovo biti dovoljno?

avion suton Foto: Shutterstock

Tokom pandemije bio je primetan porast klijenata koji su birali da lete u premium kabinama, navodi Oliver Ponti iz Forward Keys, kompanije koja analizira avio-saobraćaj na dnevnom nivou. Kako dodaje, pre pandemije razlika između premium i ekonomskih sedišta bila je 13 prema 87, dok je u 2022. ta razlika 17 prema 83.

"Iako ne postoji garancija da će se ljudi pre opredeljivati za premium sedišta kako se avio saobraćaj bude oporavljao, razumljivo je zašto avio-kompanije nastoje da ulažu i zadrže premium putnike, koji su ove godine potrošili 575 odsto više na sedišta nego oni koji lete ekonomskom klasom".

Ipak, ima i onih koji su skeptični u ova ulaganja.

"Najveći broj putnika ili leti sa avio-kompanijom u koju ima poverenje, ili bira najeftiniju ponudu. Samo mali broj putnika će bukirati kartu zbog pokretnih vrata, ili neograničene konzumacije kavijara", navodi Edvard Rasel, urednik na portalu Skift koji donosi novitete iz industrije putovanja.

Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bugimen

    26. avgust 2022 | 05:03

    Našli ste da potedite Emirate sa ostatkom sveta. Što ne potedite sa Canada airlines gde samo kokoške ne trče po avionu i tokom leta moraš da dobro pazi s da ne kupiš nešto jer kikiriki je skuplji od zlata. A opet kad putujem British Airways tamo me samo stjuardesa dogura do bara i kaže izvolite. Sve za dž. A to je još pre 10g i sad isto. Iako putujem svako 3ci mesec u Kanadu i nazad. Znam dosta

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>