• 0
 ≫ 

Usred inflacije, poznati brend zadržao stare, niske cene: "To nam donosi zaradu i nove kupce"

 ≫ 

E.l.f. je zadržao niske cene svojih bestselera, dok je podigao cene za dve trećine proizvoda iz aktuelne linije

  • 0
karmin

Foto: pixabay

E.l.f. Beauty, poznat po prodaji povoljne, ali moderne šminke u drogerijama, podigao je cene još ovog proleća, kada su mu rastući troškovi ugrozili profit. Brend je takođe izbacio više high-end (viša klasa) proizvoda.

Ipak, jedan artikal je, barem cenovno, ostao netaknut: ruž od 3 dolara.

Izvršni direktor, Tarang Amin, rekao je da se kladio usred eskalacije inflacije da će cene najjeftinijih artikala E.l.f.-a ostati nepromenjene, piše WSJ.

Drugim rečima, nisu dirali trećinu svojih proizvoda, dok je 2/3 artikala pretrpelo promene u pogledu cene. Ono što je ostalo jeftino jesu karmini, rezervni štapići za maskaru i maskare koje koštaju samo nekoliko dolara.

Inflacija u SAD se kreće blizu maksimuma u ​​četiri decenije. Određivanje cena je među najtežim problemima sa kojima se danas suočavaju izvršni direktori, posebno u industriji potrošačkih proizvoda, gde relativno mala povećanja cena mogu da nateraju kupce da se okrenu konkurentskim proizvodima.

E.l.f., što je skraćenica za oči, usne i lice (eyes, lips, face), uglavnom prodaje kozmetiku - jeftiniju od one koja se može pronaći u robnim kućama i specijalizovanim prodavnicama kao što je Sefora.

Amin kaže da "niske cene privlače nove kupce".

Kompanija sa sedištem u Oklandu (Kalifornija) planira da se pridržava strategije čak i ako inflacija ne opadne, rekao je Amin. Štaviše, kaže da čak zarađuju i na svojim najjeftinijim artiklima.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by e.l.f. Cosmetics and Skincare (@elfcosmetics)

 

Kozmetička industrija je prošla relativno dobro usred visoke inflacije, podstaknuta jačom potražnjom za šminkom, parfemima i kremama, jer su Amerikanci malo više "opušteni", navodi dalje WSJ.

Posebno su profitirali pristupačniji brendovi kao što su E.l.f., Maybelline, Cover Girl. Konkretno E.l.f., sa oko 400 miliona dolara godišnjeg prihoda, zabeležio je porast prodaje od 26% u poslednjem kvartalu, što je više nego duplo u odnosu na procene analitičara.

Cena akcije osamnaestogodišnje američke firme porasla je za više od 50% u odnosu na godinu dana ranije, E.l.f. je nedavno pretekao i Revlon, kao četvrti po veličini brend lepote na masovnom tržištu u SAD. Podsećamo, Revlon je u julu podneo zahtev za zaštitu od bankrota, pritisnut ogromnim dugom.

Video: Ovo su cene izdavanja najtraženih stanova u Beogradu

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>