Izgradili brend na prodaji od vrata do vrata: Posle 76 godina dolaze u prodavnice
Tupperware posude po prvi put od prvog predstavljanja, pre 76 godina, naći će se u lancu prodavnica Target prenosi Cnn.
Kompanija je svoje plastične kutije za hranu, prodavala isključivo na kućnim "Tuperware zabavama", ili preko sajta.
Doduše, bilo je i par limitiranih pilot projekata sa trgovinskim lancima "HomeGoods", "Bed Bath and Beyond", kao i sa "Targetom", sa kojim su i sad ostvarili saradnju.
Izvršni direktor Miguel Fernandez najavio je ulazak u Target putem objave na LinkedIn-u, a vest je ispratilo i junsko lansiranje Tupperware-a na Amazonu.
Sve ovo je deo veće Tupperware strategije da ponovo osmisli brend, sa planovima za razvoj poslovanja kroz višestruke kanale maloprodaje, kao i da svoje proizvode približi mlađim generacijama koje nikada nisu doživele "eru Tupperware kućnih zabava".
Iako će ovaj brend ući na velika vrata u maloprodaju, ipak ne planira da odustane od svog direktnog marketinga.
Tupperware containers will now be available at Target, in a major shift for the 76-year-old brand. https://t.co/t1JXqjxj5i— The_Citizen (@The_Citizen) October 4, 2022
- Mlađi kupci kojima je manje poznat princip direktne prodaje sada će moći da pronađu naš brend u prodavnicama i na taj način razviju personalizovanu vezu - napisao je izvršni direktor.
- Kupci koji već vole 'Tuperware' zabave, bilo uživo ili preko mreže, će sada takođe moći da preuzmu svoje omiljene kutije za hranu u obližnjoj radnji - zaključio je Fernandez u svojoj objavi.
Video: Šta se više isplati ove jeseni? Spremati zimnicu kod kuće ili kupiti upakovane flaše i tegle
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.