Izgradili brend na prodaji od vrata do vrata: Posle 76 godina dolaze u prodavnice

  • 0

Tupperware posude po prvi put od prvog predstavljanja, pre 76 godina, naći će se u lancu prodavnica Target prenosi Cnn.

Kompanija je svoje plastične kutije za hranu, prodavala isključivo na kućnim "Tuperware zabavama", ili preko sajta.

Doduše, bilo je i par limitiranih pilot projekata sa trgovinskim lancima "HomeGoods", "Bed Bath and Beyond", kao i sa "Targetom", sa kojim su i sad ostvarili saradnju.

Izvršni direktor Miguel Fernandez najavio je ulazak u Target putem objave na LinkedIn-u, a vest je ispratilo i junsko lansiranje Tupperware-a na Amazonu.

Sve ovo je deo veće Tupperware strategije da ponovo osmisli brend, sa planovima za razvoj poslovanja kroz višestruke kanale maloprodaje, kao i da svoje proizvode približi mlađim generacijama koje nikada nisu doživele "eru Tupperware kućnih zabava".

Iako će ovaj brend ući na velika vrata u maloprodaju, ipak ne planira da odustane od svog direktnog marketinga.

- Mlađi kupci kojima je manje poznat princip direktne prodaje sada će moći da pronađu naš brend u prodavnicama i na taj način razviju personalizovanu vezu - napisao je izvršni direktor.

- Kupci koji već vole 'Tuperware' zabave, bilo uživo ili preko mreže, će sada takođe moći da preuzmu svoje omiljene kutije za hranu u obližnjoj radnji - zaključio je Fernandez u svojoj objavi.

Video: Šta se više isplati ove jeseni? Spremati zimnicu kod kuće ili kupiti upakovane flaše i tegle

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>