Završen jedinstveni digitalni samit "Digital Hub Jahorina"

  • 0

Pozdravnim govorom svim prisutnim su, prvog dana događaja, dobrodošlicu poželeli direktor Olimpijskog Centra Jahorina, Dejan Ljevnaić, predsednik Nadzornog odbora Olimpijskog centra Jahorina, Nedeljko Ele i ministar saobraćaja i veza u Vladi Republike Srpske, Nedeljko Ćorić.

"Spajanje stvarnog i virtuelnog sveta" bila je prva tema ovogodišnjeg "Digital Hub Jahorina" događaja, koju su prisutnima predstavili sjajni ljudi jedne od najvećih regionalnih kompanija u sektoru informacionih tehnologija, kompanije Comtrade, Alexis Lope Bello, generalni direktor, i Srećko Miodragović, savetnik generalnog direktora, kao i Komlen Lalović, profesor na Univerzitetu sa više od 50 naučnih radova i nekoliko knjiga iz oblasti informacionih tehnologija. Usledio je Panel "Digitalna inovacija u praksi", predstavnika kompanije WMenu, inovativne platforme koja uspešnu primenu nalazi u turizmu i hotelijerstvu, Božidara Popovića, dekana Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta Istočno Sarajevo, te Dejana Lučića, generalnog menadžera hotela Izvor iz Aranđelovca, a potom i izvanredno predavanje Slavimira Stojanovića Futre, pod nazivom "Simply Complicated - Razvoj sopstvenog brenda".

"Data intelligence" bila je tema odličnog predavanja dvojca digitalnog marketinga iz MonetizeAd kompanije, Amara Tanovića i Ajdina Brkovića, koje je prethodilo Panelu pod nazivom "Digitalizacija javnog sektora", u kojem su uz direktora Olimpijskog centra Jahorina, Dejana Ljevanića, učestvovali Zlatan Klokić, ministar za evropske integracije i međunarodnu saradnju, Nedeljko Ćorić, ministar saobraćaja i veza u Vladi Republike Srpske i Dražen Vrhovac, v.d. direktora Investiciono - Razvojne banke Republike Srpske, dok je Panel moderirala Jovana Marković, izvršni direktor prodaje za Južnu i Centralnu Evropu kompanije Oracle. Okvirno 150 učesnika samita prisustvovalo je i predavanju Miloša Stevanovića, Ludus Academy / Unibears NFT, koji je za njih govorio na temu "Kako će biznis i brendovi koristiti NFT", dok je "Kako da uvedete inovaciju u svoj biznis" bio naziv poslednjeg predavanja prvog dana "Digital Hub Jahorina" događaja, koje je, na veliko zadovoljstvo učesnika, vodio Marko Popović, Solution Architect SAP Fioneer.

U večernjim satima u Olimpijskom baru na 1.879 metara nadmorske visine, predavače, učesnike "Digital Hub Jahorina" spektakla, zvanice i goste iz cele Evrope, svojim magičnim glasom i predivnim notama "jazz" muzike, zabavljala je Lena Kovačević.

Fokus drugog dana "Digital Hub Jahorina" samita bila je digitalizacija u sportskoj industriji, ali i njenoj ulozi u transformaciji turističke ponude skijaških centara. Sjajna predavanja u okviru drugog dana ove digitalne manifestacije otpočela su predavanjem Floriana Eisatha (Florian Eisath), vlasnika italijanskog skijaškog centra Carezza i Moseralm hotela, koji je sa velikim zadovoljstvom pred brojnom publikom govorio o temi "Koncept održivosti i CO2 Net Zero", i veliki akcenat u svom predavanju, kao i u praksi rukovođenja sopstvenim biznisom, stavio na prirodu. Predstavnici kompanije TechnoAlpin govorili su o prednostima digitalne tehnologije u proizvodnji snega, na predavanju koje je usledilo odmah nakon predavanja koje je održao gospodin Florian, te pametnom upravljanju snegom i efikasnom korišćenju resursa, nakon kojeg je usledila i demonstracija efikasnog i održivog osnežavanja na mestu polaska gondole Poljice, tzv. SnowFactory sistema za veštačko osnežavanje staza.

Poslednji dan "Digital Hub Jahorina" samita obeležio je izvrstan Panel pod nazivom "Budućnost i evolucija skijanja", koji je moderirao direktor Olimpijskog centra Jahorina, Dejan Ljevanić, a u kojem je učesnik, na veliko zadovoljstvo prisutnih, bio vlasnik kompanije "Laurent Vanat Consulting", međunarodni stručnjak za skijaške centre i skijaški biznis, autor "Međunarodnog izveštaja o snežnom i planinskom turizmu", Laurent Vanat.

Tokom pomenutog Panela, tema razgovora bila je, kao što i sam naziv istog govori, skijanje, njegova evolucija i budućnost, ali i budućnost dece na planinama, kao i generacije Z. Fenomenalne informacije o skijalištima širom sveta svi prisutni saznali su od ovog sjajnog eksperta iz Švajcarske, koji je procentualno prikazao veliki dijapazon interesantnih i činjeničnih informacija o skijanju u svetu, ali i dao brojne, digitalne savete uz pomoć kojih svako skijalište može da napravi napredak u postojećem poslovanju. Nakon Panela „Budućnost i evolucija skijanja”, usledio je i poslednji Panel za ovogodišnje izdanje „Digital Hub Jahorina” samita. Reč je o izvrsnom "Razvoju destinacije", čiji su učesnici bili Maud Truchi, menadžer i osnivač "high end" MTC, Nikola Avram, Alpha Hotel Management i Ivan Vitorović, direktor hotela Mona Zlatibor, a u kojem su prisutni posebno uživali.

Nakon napornog, radnog dana "Digital Hub Jahorina" samita, u Olimpijskom baru na vrhu Jahorine, predavače, učesnike i goste zabavljali su sjajni Milica Todorović i Stevan Anđelković.

-Strah od digitalizacije dolazi iz neznanja. U poslu se broje samo realizacije, a poenta poslovnog događaja kao što je Digital Hub Jahorina je da društvu donesemo promene, kao i ljudima koje, u ovom celokupnom procesu, nipošto ne smemo zaboraviti - poruka je direktora Olimpijskog centra Jahorina, Dejana Ljevnaića, na ovogodišnjem digitalnom spektaklu, koju će svi prisutni sa sobom, ponosno, poneti.

"Digital Hub Jahorina" projekat je Olimpijskog centra Jahorina i marketing agencije "Signature", dok su isti ponosno podržale kompanije "Technoalpin", "M:tel", "Doppelmayer", "SunKid", "MonetizeAd" i "Mona Plaza".

(Telegraf.rs/PR)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>