Evo zašto su otkazani svi letovi na "Nikoli Tesli": Saobraćaj ponovo normalizovan
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aleksandar
Ako nepismenost i loša kadrovska rešenja možemo podvesti pod tehničke probleme onda je to tako. Polako, biće još tehničkih problema zbog kilavog menadžmenta. Nije dovoljno udomiti stručnjake u Upravni odbor i na visoke pozicije, pa da sve bude u redu. Uvek je neki bagerista kriv, a niko nizašta ne odgovara. Putnici izmaltretirani i ko će da odgovara? Bageristu postaviti za direktora. Pokazao se.
Bagerista
Vazno je da je ministar bio pored piste da snimi kako polece avion...mozda je on zapravo i sredio kablove
Džoni
Kombinacija svega, nedovoljno ljudstva,a i nikad gori smog,danas smo treći najzageđeniji grad na svetu inače. Imamo tehnički sistem sletanja kada je magla,ali protiv nedostatka ljudstva i zagađenosti ne postoji sistem...mada što se tiče ljudstva,nigde nije bolje još od korone...