• 0

Da li novi-stari direktor Diznija može da popravi probleme kompanije?

Diznijeve akcije pale su za 39 odsto ove godine

  • 0
Robert Ajger Iger Dizni Disney Foto: Shutterstock, Disney

Da li će Robert (Bob) Ajger moći da preokrene pad Diznija izazvan pandemijom i Čapekovim lošim upravljanjem?

Ovo pitanje postavlja se, nakon što se Ajger vratio na čelo kompanije, samo godinu dana nakon što ju je bivši predsednik i izvršni direktor napustio prenosi RT.

Pre nego što je odlučio da ode, Ajger je na toj poziciji proveo 15 godina.

Novinari RT-a pitaju se da li će se novi-stari direktor pozabaviti onim što mnogi vide kao glavnu problematiku za udaljavanje korisnika od kompanije, odnosno "snažno guranje" liberalne rodne idelogije na ekranu i van njega?

Jednom u Americi

Nekada davno u Americi, u relativno nevinim sedamdesetim, za mnoge porodice je nedeljno okupljanje ispred televizora i uživanje u Diznijevom filmu bila tradicija.

I iako je to možda teško zamisliti u ovim vremenima aktivizma, jedini plan najmoćnije američke kompanije za zabavu bio je da ispriča dobru, zdravu priču. Ti dani nevinosti su prošli, verovatno zauvek.

Međutim, kao i mnoge druge korporacije, i Dizni je uleteo u "ubrzani voz", progresivnog aktivizma, a sa letnjim izdanjem ‘Lightyear’ na primer, jedna od prodajnih tačaka koje su rukovodioci Dizni-Piksara gurali bila je da će film uključivati prvi istopolni poljubac, kao da će to dovesti roditelje sa decom u bioskop.

Rasplet: Nije se desilo.

Na kraju je Dizni izgubio preko 100 miliona dolara.

Borba u svetu bajki

Sveukupno, Diznijeve akcije pale su za 39 odsto ove godine. Nekadašnji izvršni direktor, Bob Čapek, udvostručio je svoju posvećenost podršci "budnoj" zajednici.

- Obećavam da ću biti bolji saveznik LGBT zajednice, izvinjavam se što nisam saveznik kakav vam je potreban, i posvećen sam tome da naša kompanija bude u skladu sa svojim vrednostima - naveo je Čapek.

Međutim, kako piše RT, Dizni je propustio zlatnu priliku da se ponovo poveže sa milionima američkih roditelja koji su uplašeni što sve postaje hiperseksualizovano ovih dana – od grafičkih knjiga koje deca mogu da pronađu u svojim školskim bibliotekama do filmova u bioskopima.

Volt Dizni, animator, filmski producent i preduzetnik kome su Amerikanci verovali da će u njihovim domovima isporučivati zabavu, okrenuo bi se u grobu kada bi mogao da vidi šta se dešava ne samo njegovoj cenjenoj kompaniji, već i njegovoj zemlji.

Video: Bili smo u Italiji: Ovako se pravi čuvena kafe Vergnano koja postoji 140 godina

(Telegraf Biznis)

Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>