Da li novi-stari direktor Diznija može da popravi probleme kompanije?
Diznijeve akcije pale su za 39 odsto ove godine
Da li će Robert (Bob) Ajger moći da preokrene pad Diznija izazvan pandemijom i Čapekovim lošim upravljanjem?
Ovo pitanje postavlja se, nakon što se Ajger vratio na čelo kompanije, samo godinu dana nakon što ju je bivši predsednik i izvršni direktor napustio prenosi RT.
Pre nego što je odlučio da ode, Ajger je na toj poziciji proveo 15 godina.
Novinari RT-a pitaju se da li će se novi-stari direktor pozabaviti onim što mnogi vide kao glavnu problematiku za udaljavanje korisnika od kompanije, odnosno "snažno guranje" liberalne rodne idelogije na ekranu i van njega?
Jednom u Americi
Nekada davno u Americi, u relativno nevinim sedamdesetim, za mnoge porodice je nedeljno okupljanje ispred televizora i uživanje u Diznijevom filmu bila tradicija.
I iako je to možda teško zamisliti u ovim vremenima aktivizma, jedini plan najmoćnije američke kompanije za zabavu bio je da ispriča dobru, zdravu priču. Ti dani nevinosti su prošli, verovatno zauvek.
Međutim, kao i mnoge druge korporacije, i Dizni je uleteo u "ubrzani voz", progresivnog aktivizma, a sa letnjim izdanjem ‘Lightyear’ na primer, jedna od prodajnih tačaka koje su rukovodioci Dizni-Piksara gurali bila je da će film uključivati prvi istopolni poljubac, kao da će to dovesti roditelje sa decom u bioskop.
Rasplet: Nije se desilo.
Na kraju je Dizni izgubio preko 100 miliona dolara.
Borba u svetu bajki
Sveukupno, Diznijeve akcije pale su za 39 odsto ove godine. Nekadašnji izvršni direktor, Bob Čapek, udvostručio je svoju posvećenost podršci "budnoj" zajednici.
- Obećavam da ću biti bolji saveznik LGBT+ zajednice, izvinjavam se što nisam saveznik kakav vam je potreban, i posvećen sam tome da naša kompanija bude u skladu sa svojim vrednostima - naveo je Čapek.
Međutim, kako piše RT, Dizni je propustio zlatnu priliku da se ponovo poveže sa milionima američkih roditelja koji su uplašeni što sve postaje hiperseksualizovano ovih dana – od grafičkih knjiga koje deca mogu da pronađu u svojim školskim bibliotekama do filmova u bioskopima.
Volt Dizni, animator, filmski producent i preduzetnik kome su Amerikanci verovali da će u njihovim domovima isporučivati zabavu, okrenuo bi se u grobu kada bi mogao da vidi šta se dešava ne samo njegovoj cenjenoj kompaniji, već i njegovoj zemlji.
Video: Bili smo u Italiji: Ovako se pravi čuvena kafe Vergnano koja postoji 140 godina
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.