Posle Crnog petka i Sajber ponedeljka, došao je red na Donatorski utorak: Danas slavimo velikodušnost
Tradicionalno, "Giving Tuesday" se obeležava nakon što ispratimo "Black Friday" i "Cyber Monday", a to je ove godine 29. novembra
Sigurno se pitate: "Šta je sad to Donatorski utorak?". Većina nije čula za ovaj izraz, odnosno dan kada se globalno pridaje značaj donacijama.
Za razliku od Crnog petka, kada važe popusti u kupovini svake vrste, te za razliku od Sajber ponedeljka - kada pratimo popuste na onlajnu, Donatorski utorak ima za cilj davanje i pomaganje ugroženima.
Na društvenim mrežama, hešteg #GivingTuesday je uveliko zaživeo, i zapravo je veoma dobar način za uključivanje zajednica u ovaj svetski pokret koji promoviše velikodušnost.
Trenutno, usred aktuelne krize, ovaj pokret je značajniji nego ikad, posebno ako uzmemo u obzir sumorne prognoze UNDP-a, prema kojima ova kriza "gura" još 71 milion ljudi u ekstremno siromaštvo.
Ono što je benefit, jeste što svako može učestvovati u okviru Donatorskog utorka, te svojim primerom širiti pozitivan uticaj. Bilo da ste volonter ili prikupljate sredstva, možete se javiti i raznim umreženim organizacijama.
Ono što je potrebno da uradite, jeste da - kada postujete nešto na platformama - postavite hešteg #GivingTuesday.
Video: Jedna žena na godišnjem nivou izdvoji do 2.000 evra za higijenske proizvode za menstrualni ciklus
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.