Posle Crnog petka i Sajber ponedeljka, došao je red na Donatorski utorak: Danas slavimo velikodušnost
Tradicionalno, "Giving Tuesday" se obeležava nakon što ispratimo "Black Friday" i "Cyber Monday", a to je ove godine 29. novembra
Sigurno se pitate: "Šta je sad to Donatorski utorak?". Većina nije čula za ovaj izraz, odnosno dan kada se globalno pridaje značaj donacijama.
Za razliku od Crnog petka, kada važe popusti u kupovini svake vrste, te za razliku od Sajber ponedeljka - kada pratimo popuste na onlajnu, Donatorski utorak ima za cilj davanje i pomaganje ugroženima.
Na društvenim mrežama, hešteg #GivingTuesday je uveliko zaživeo, i zapravo je veoma dobar način za uključivanje zajednica u ovaj svetski pokret koji promoviše velikodušnost.
Trenutno, usred aktuelne krize, ovaj pokret je značajniji nego ikad, posebno ako uzmemo u obzir sumorne prognoze UNDP-a, prema kojima ova kriza "gura" još 71 milion ljudi u ekstremno siromaštvo.
Ono što je benefit, jeste što svako može učestvovati u okviru Donatorskog utorka, te svojim primerom širiti pozitivan uticaj. Bilo da ste volonter ili prikupljate sredstva, možete se javiti i raznim umreženim organizacijama.
Ono što je potrebno da uradite, jeste da - kada postujete nešto na platformama - postavite hešteg #GivingTuesday.
Video: Jedna žena na godišnjem nivou izdvoji do 2.000 evra za higijenske proizvode za menstrualni ciklus
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.