• 0

Ovako bi mogao da izgleda svaki Mekdonalds u budućnosti: Taktika da ne kupujete kod konkurencije

Brza usluga je ključna za restorane brze hrane jer kupci mogu da se odluče da odustanu od kupovine ukoliko dugo čekaju

  • 0
Mekdonalds, Mcdonalds

Foto: Shutterstock

Lanac brze hrane Mekdonalds se nada da će pokretna traka za hranu, prostorija za preuzimanje za dostavljače i polica na kojoj ljudi mogu uzeti svoje porudžbine olakšati život kupcima u budućnosti.

Sve to u jednom već testiraju u restoranu u blizini Fort Vorta u Teksasu. Nalik je tunelu.

Brza usluga je ključna za restorane brze hrane jer kupci mogu da se odluče da odustanu od kupovine ukoliko dugo čekaju. Brzo kretanje kupaca je posebno važno jer ljudi koji vide dugačak red automobila mogu umesto toga da posete konkurenta. Vremena vožnje su u 2022. u proseku 45 sekundi sporija u poređenju sa 2019. u vodećim lancima u industriji, prema ovogodišnjem Izveštaju o vožnji od strane KSR-a.

„Pošto se potrebe naših kupaca i dalje menjaju, posvećeni smo pronalaženju novih načina da im služimo brže i lakše nego ikada ranije“, rekao je Maks Karmona, viši direktor globalnog dizajna i razvoja restorana u Mekdonaldsu.

Probni restoran je manji od većine lokacija, dizajniran posebno za kupce koji žele hranu za poneti. U unutrašnjosti se nalaze kiosci za porudžbine na putu, pored polica za preuzimanje i dostave. Napolju, kupci će videti namenska parking mesta za preuzimanje pored ivičnjaka, kao i za vozače dostave.

Traka za narudžbine je za kupce koji su naručili preko aplikacije pre dolaska. Kada su na lokaciji, mogu se uputiti u namensku traku, gde će neko u kabini za preuzimanje potvrditi porudžbinu. Odatle kupci preuzimaju s trake hranu i piće.

Iako su vremena vožnje sporija nego 2019, poboljšala su se u odnosu na godinu ranije kada su nedostatak radnika i povećanje potražnje, isporuku i odlazak doveli rad restorana u nered.

Restorani žele da nastave da se kreću u pravom smeru. U tom cilju, brojni lanci istražuju nove opcije vožnje.

Tako Bel je ranije predstavio koncept restoran sa četiri trake i narudžbine koje se isporučuju preko „vertikalnog lifta“ iz kuhinje. Burger King je istražio trake za tri vožnje i ormariće za preuzimanje hamburgera.

Pored dodavanja traka za vožnju i olakšavanja preuzimanja porudžbina, restorani ulažu u tehnologiju koja je osmišljena kako bi iskustvo proteklo lakše, uključujući digitalne table menija i glasovno naručivanje.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari