"Znak koji pravi razliku": Gigatronu uručen sertifikat "Fer za potrošače"
"Na ovu 'nagradu' smo izuzetno ponosni jer je to dokaz da smo na pravom putu i da smo prepoznati kao renomirana kompanija od poverenja kupcima što nam je zapravo najvažnije jer je naš osnovni cilj zadovoljan kupac", istakao je Predrag Brujić trener koordinator u Gigatron prodavnici povodom uručivanja sertifikata "Fer sa potrošačem".
Ovaj sertifikat dodeljuje se od strane Nacionalne organizacije potrošača Srbije - Savez potrošača Srbije, a Gigatron je prva kompanija u Srbiji koja je stekla sve uslove za znak "Fer sa potrošačem".
Ova "nagrada" došla je kao znak poverenja, ugleda i zagarantovane dobre prakse u odnosima sa kupcima koje kompanija Gigatron gradi sa svojim potrošačima u nekoliko bitnih segmenata: zaštita bezbednosti i zdravlja potrošača, primena poštene poslovne prakse u oglašavanju i zaključivanju ugovora, odnosi sa potrošačima i rešavanje žalbi, zaštita ličnih podataka i privatnosti potrošača, edukacija i informisanje potrošača i savesna i održiva potrošnja.
- Za kompaniju pre svega znači da ispunjava niz dodatnih kriterijuma pored onih zakonskih. Kada negde vidimo tu oznaku moramo razumeti da je ona nešto što treba da nam pruži malo više, da su tu prodavci koji su obučeni, roba koja je bezbedna i na kraju ovaj znak treba da pravi razliku - istakao je Zoran Nikolić, predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
- Trajni žig je oročen na dve godine i provere su moguće od strane nas i potrošača... Na taj način svi zajedno učestvujemo na validaciji ovog znaka i činimo da on sa nama raste - dodaje.
Video: Gigatronu uručen sertifikat Fer za potrošače
Već 20 godina, kompanija Gigatron je jedan od lidera na tržištu tehnike sa 68 prodavnica širom Srbije. Gigatron je jedna od prvih domaćih kompanija koja je predstavila maloprodajne objekte po ugledu na prestižne prodavnice u svetu i ponudila izuzetan asortiman proizvoda našim kupcima.
U poslednjih nekoliko godina, otišla je korak dalje, otvarajući Megastore prodavnice koje pružaju najbolje iskustvo kupovine. Pored inovacija u vidu prodajnih objekata, Gigatron uvek teži i unapređivanju uslova kupovine, kvaliteta usluge i akcijskih ponuda koje nudi potrošačima.
Kupac je uvek u centru svih inovacija i nastojanja ka još većem i boljem, kao i želja da se konstatno unapređuje odnos ka njima.
Uspostavljanje i negovanje kvalitetnih odnosa sa kupcima je dugoročan proces koji zahteva stalno praćenje potreba i zahteva kupaca u cilju stvaranja poverenja i lojalnosti.
- Formiranje kvalitetnog odnosa sa kupcem je dugotrojan proces i posebno u tome je konstantno osluškivanje tržišta, osluškivanje zahteva i želja kupaca i njihova realizacija. Trudimo se da ih pravilno edukujemo, informišemo za sve nedoumice koje imaju - dodaje Brujić.
Sertifikat "Fer za potrošače", razvijen u okviru "Razvoj partnerstva između civilnog društva i poslovnog sektora" koji je realizovala mreža potrošačkih organizacija Jugoistočne Evrope – "ConWeb", ovaj regionalni projekat ima za cilj prepoznavanje i isticanje kompanija čije je poslovanje zavređuje poverenje potrošača.
Gigatron kao kompanija koja je ispunila sve neophodne kriterijume, sticanjem ovog sertifikata potvrđuje dobar odnos koji ima sa potrošačima, što je ujedno i njen glavni prioritet – zadovoljan kupac.
Video: Sinergija 2022: Benefiti korišćenja Power platforme za digitalnu transformaciju
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.