• 0

Više od 500 oglašivača okrenulo leđa Tviteru

Da li je popularna platforma pred pucanjem?

  • 0
Tviter Ilon Mask, Musk Twitter

Foto: Tanjug/AP

Nastavljaju se turbulentne epizode u Tviteru.

Nakon niza promena i preokreta, ali i kontroverzi, oglašivači polako ali sigurno u sve većem broju dižu ruke od ove kompanije.

Više od 500 oglašivača je prestalo da se reklamira na Tviteru, otkako je na njegovo čelo došao Ilon Mask, navela je medijska kuća iz SAD, Information, koja se poziva na reči osobe upoznate sa marketing poslovanjem Tvitera.

Dnevni prihodi kompanije su 17. januara bili za 40 odsto manji nego na isti dan 2022. godine, preneo je Rojters.

Otkako je Mask preuzeo Tviter prošlog oktobra, korporativni oglašivači su otišli, kao odgovor na Maskovo otpuštanje hiljade zaposlenih i uvođenje naplate za tzv. "plavu kvačicu", što je dovelo do toga da prevaranti lažno predstavljaju kompanije na Tviteru.

Video: Probali smo Starlink u Srbiji, Maskov sistem za besplatan internet o kojem trenutno svet bruji

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari