≫
Beograđanka pazarila nameštaj za 3.400 evra, stigao joj vidno oštećen: Evo šta kaže salon o spornoj kupovini
≫
Novi Zakon o zaštiti potrošača usvojen je krajem 2021. godine
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
miki
Kontrola kvaliteta. Gospodo tako nešto nije smelo da se pošalje kupcu
MarkoSRB
Oduvek sam se pitao koji je to profil ljudi koji,kad je nezadovoljan uslugom prodavca,isporuke,hranom u restoranu u,me i snima video,postavlja na drustvene mreze kako bi dobio na svojoj popularnosti i kako bi napravio problem firmi.Sad mi je jasno. Za sve vas koji ste takvi postoji poziv telefonom ka firmi,sluzba za prijave,mejl.U 100% slucajeva problem se odmah resi,cak se obezbedi i popust ili neki poklon.Nema razloga raditi ovakve zlonamerne stvari,kakvi smo to ljudi postali?
Jole
Treba doneti zakon kao u Emiratima na podu se sedi na jastuku i baš kad sam ih pito što to tako vi.... Oni mi odgovore jeftinije je i niko ne može da nas zezne za nameštaj. Jest Leba mi bajatog