Velika ulaganja i povećana potražnja, a minimalni profit: Šta se dešava sa čuvenim kockicama?

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Proizvođač igračaka Lego zabeležio je porast profita od 3,7 odsto u prethodnoj godini, dok se suočava sa uvećanim troškovima ulaganja u proizvodnju, kako bi zadovoljio rastuću potražnju.

Neto dobit je porasla za 3,7 odsto, na 13,8 milijardi kruna u 2022. godini, dok su troškovi skočili za 22 odsto, a prihodi za 17 procenata - na 64,6 milijardi kruna, prenosi Blumberg.

Danski proizvođač čuvenih kocki je, inače, u vlasništu milijarderske porodice Kirk Kristijansen, a prošle godine je otvorio 155 novih brendiranih prodavnica i povećao proizvodnju u tri od pet fabrika.

Kompanija je saopštila i da su dve nove fabrike u izgradnji - u Vijetnamu i SAD, čime planiraju ubrzana ulaganja u strateške inicijative u narednim godinama.

S druge strane, američki konkurenti Lego kompanije, a to su Mattel i Hesbro, saopštili su kako ne očekuju rast prihoda ove godine.

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>