Vreme čitanja: oko 1 min.
Filip Cepter prvi put na Srpskom Davosu: "Spočitavaju mi da širim strah, a ja sam realan. Sve je farsa"
Vreme čitanja: oko 1 min.
Cepteru je ovo prvi put u životu da učestvuje na Srpskom Davosu
Privrednik Filip Cepter prvi put je boravio na Kopaonik biznis forumu, a u okviru intervjua na kraju drugog dana foruma otkrio je detalje iz poslovanja svoje ogromne imperije.
"Mi ne osluškujemo šta klijentu treba, iako on to ne zna. Znamo okolnosti, možemo ih predvideti, bavimo se time", odgovorio je on na pitanje o uspešnosti poslovanja.
Prema njegovim rečima, potrebno je stalno pratiti trendove i postavljati ih, između ostalog.
"Ko, kada i kako kaže, ali se završi na tome šta suprtona strana čuje. Razlika je što mi umemo da ispričamo priču. Nekada mi se sporiče da širim strah, međutim, ja samo govorim realno", objasnio je on i ilustrovao to primerom da kada neko kaže da voda nije za piće, on će uvek reći da je da voda "otrovna".
Govoreći o energetskoj efikasnosti, naveo je da je potrebno konstantno tražiti nova rešenja.
"Meso poskupelo? Odlično"
Cepter se osvrnuo i na skok cena, i kaže da je nekada povoljno što su određene namirnice nedostupne.
Kako je naveo, ugljeni hidrati i šećer su loši po organizam.
"Meso poskupelo? Odlično. Nema šećera? Divno!", parafrazirao je.
"Nikada nisam rekao "kupite Cepter šerpu", već "ona je najbolja za to". Ne guram svoje proizvode, ja sam ih samo obezbedo da služe svrsi".
"Sve je farsa"
Na pitanje koje tri stvari bi uradio kao premijer, rekao je:
"Meni bi zabranili i da uđem", našalio se, a onda dodao: "Dozvolio bi da se ulože milijarde u očuvanje životne sredine. To je naisplativija investicija u Srbiji. Sve je farsa i zagađeno".
(Telegraf Biznis/V.B.)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
A. P
Gospodo blago vama, kada ste imali strece da naslediti silno bogastvo od pradede, dede, oca. Kod mane je vece bogastvo, ono nije moje, a ono neznam cijeje.
Podelite komentar
Ljiljana
Ekologija treba da nam bude na prvom mestu.
Podelite komentar
Dejan Perin
Najnoviji trend je jos veci raspon cena za isti proizvod od prodavca do prodavca od firme do prodavnice od direktora do komercijale. Na kraju trenda prodaja non stop pada a minus se pokriva iz drugih poslova kompanije recimo od izdavanja nekretnina.... Trend je da proizvodi gube prodaju.
Podelite komentar