• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Od 0 do 100 u samo 2 godine: Pepco otvorio 100. prodavnicu u Srbiji i ne planiraju da stanu

Vreme čitanja: oko 2 min.

Otvaranje 100. prodavnice u Srbiji govori samo jedno – Pepco ne planira da uspori

  • 0
Pepco Srbija Foto: Promo/ Marko Petrović Raaw

Nakon samo dve godine poslovanja u Srbiji, Pepco 23.3. otvara 100. prodavnicu u Novoj Pazovi, u shopping centru BIG, Vojački put 1A što predstavlja još jednu veliku prekretnicu za Pepco Grupu koja je uspešno uvrštena na Varšavsku berzu u maju 2021. godine.

Pepco znači neprestani razvoj

Dinamičan ritam otvaranja Adria regiona započeo je u Hrvatskoj i ubrzo je pretočen na tržište Slovenije, a kasnije i na tržište Srbije. Vizija o stvaranju najvećeg i najpovoljnijeg brenda i lidera u regionu potvrđuje se svakodnevnim otvaranjima prodavnica. Da su planovi za dalje širenje ambiciozni pokazuje i činjenica da Pepco ulazi i u susednu Bosnu i Hercegovinu, gde sva istraživanja ukazuju na veliki interes i popularnost brenda koji se s nestrpljenjem očekuje.

Izvrsni poslovni rezultati i okrugle brojke potvrda su dobrog smera kojim kompanija kroči od samih početaka, ali to nikako ne znači da usporava. Širenje ponude u središtu je misije Pepca i zato, osim noviteta u asortimanu dodataka za kuću, i dečija ponuda konstantno se obogaćuje proizvodima od visokokvalitetnih i prirodnih materijala.

Najveću zahvalnost Pepco ipak duguje kupcima koji su prepoznali njegovu vrednost uz obećanje kako će ih i dalje svakodnevno inspirisati i pomagati im u unapređenju svakodnevice. Niske cene su ključna snaga Pepco trgovina kako ističe većina njihovih kupaca (65%), dok je indeks zadovoljstva kupaca visokih 88% što se ogleda u brojnim nagradama industrije čije nagrade Pepco redovito osvaja.

Tomislav Bekavac, operativni direktor Pepco Adrie Foto: Promo/ Marko Petrović

-Kada smo pre 2 godine otvarali prvu prodavnicu u Srbiji, nismo mogli niti zamisliti kakav nas uspeh očekuje. Nakon tržišnih uspeha u Sloveniji i Hrvatskoj, Pepco se i u Srbiji ubrzo pozicionirao kao omiljena shopping destinacija za celu porodicu. Tajna našeg uspeha su povoljne cene, kvalitet proizvoda i širina asortimana i pametno širenje s kojim ne planiramo stati - izjavio je Tomislav Bekavac, operativni direktor Pepco Adrie.

Više detalja o ponudi, brendu, zapošljavanju i potencijalnoj saradnji s vlasnicima nekretnina potražite na web stranici www.pepco.rs.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>