Vreme čitanja: oko 1 min.
Najveća akvizicija L'Oreala u nekoliko decenija: Za koji brend je spreman da da 2,5 milijarde?
Vreme čitanja: oko 1 min.
Očekuje se da će ovaj dogovoreni posao, koji podleže regulatornim odobrenjima, biti zaključen u trećem kvartalu ove godine
Foto: Postmodern Studio / Alamy / Alamy / Profimedia
L'Oreal pristao je da kupi australijski brend za negu kože Aesop, u ugovoru vrednom 2,53 milijarde dolara (2 milijarde funti), što je najveće preuzimanje od strane francuskog giganta u poslednjih nekoliko decenija.
Prema rečima izvršnog direktora Nikolasa Hijeronimusa, Aesop brend vide kao "sjajnu kombinaciju urbanosti, hedonizma i nepobitnog luksuza".
Od svog osnivanja pre 36 godina, Aesop je razvio kultni status širom sveta, zahvaljujući svojim popularnim proizvodima kao što su sapuni, losioni i kreme. Ima skoro 400 prodavnica širom sveta, navodi BBC.
Očekuje se da će ovaj dogovoreni posao, koji podleže regulatornim odobrenjima, biti zaključen u trećem kvartalu ove godine. Hijeronimus je rekao da će "L'Oreal pomoći Aesopu da se proširi u Kini", gde je otvorio svoju prvu prodavnicu 2022.
- Aesop koristi sve današnje uzlazne struje i L'Oreal će doprineti oslobađanju tog ogromnog potencijala, posebno u Kini i maloprodaji vezanoj za putovanja - naveo je Nikolas.
BBC podseća da je brazilska kozmetička kompanija Natura & Co kupila većinski udeo u Aesop-u 2012, pre nego što je četiri godine kasnije potpuno preuzela vlasništvo nad brendom.
Kompanija je time sebi obezbedila najveći prihod tokom decenije između 2012. i 2022, budući da je bruto prodaja australijskog brenda skočila sa 28 miliona dolara na 537 miliona dolara tokom tog perioda.
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.