Amazon počinje da "kažnjava" one koji vraćaju kupljeno
Amazon uvodi nove mere kako bi naveo kupce da manje vraćaju robu kupljenu preko interneta, a deo ovih mera je i uvođenje naplate takse za povraćaj paketa u UPS prodavnice.
Već decenijama Amazon gradi svoju imperiju stvarajući kupovinu koja je brza, laka i na prvi pogled, funkcioniše bez problema.
Ali, ne više. U poslednje vreme sve je više ljudi koji zažale zbog kupovine, ili onih koji se "protežu više nego što su dugački", pa je povraćaj kupljene robe za Amazon postao ogroman trošak.
Zato će ova kompanija početi da naplaćuje potrošačima po dolar na ime naknade ukoliko robu vrate u UPS, a u blizini imaju prodavnice koje poseduje Amazon.
Takođe, Amazon je počeo i da označava na svom sajtu proizvode koji se često vraćaju, kako bi kupci unapred znali da drugi potrošači nisu bili zadovoljni ovim proizvodom.
Ako znamo da se 17 odsto kupljenih proizvoda svake godine vrati i da je njihova vrednost 816 milijardi dolara, onda i ne čude ovakve odluke Amazona.
Da bi potrošači mogli besplatno da vrate kupljeni proizvod, kompanije moraju da preuzmu na sebe plaćanje poštarine, a prodavnice vraćenu robu prodaju po nižim cenama, što dodatno smanjuje profit prodavcima.
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.