Više kašnjenja i jače cene karata: Poskupljuje im prevoz, procureo "tajni" izveštaj
Prezentacija, koja je bila namenjena direktorima u britanskoj železničkoj industriji, pokazala je da će u narednim godinama biti manje popravki, da neće biti nove infrastrukture i da će doći do smanjenja "fonda rizika" od tri milijarde funti.
Kašnjenja vozova će se pogoršati u narednih pet godina zbog rastućih troškova i finansiranja, navodi se u prezentaciji Network Rail, prenosi Skaj njuz. U dokumentu je saopšteno da trenutna finansijska sredstva neće dozvoliti Network Rail-u da "rukuje, održava i obnavlja" pruge, mostove i vrši infrastrukturne zemljane radove.
Umesto zamene novom infrastrukturom, oni će nastaviti da popravljaju staru, koja će dugoročno biti skuplja.
"Fond za rizike", od tri milijarde funti, koji je formiran da pomogne u hitnim slučajevima kao što su loše vremenske prilike, takođe će biti smanjen, a prioritet će biti na unapređivanju železničkih usluga koje donose najviše novca.
U narednih pet godina biće manje popravki na britanskoj železnici, a moglo bi da bude i više prepreka koje uzrokuju kašnjenja i nesreće zbog nemogućnosti njihovog otklanjanja. U izveštaju namenjenom šefovima britanske železničke industrije, a u koji je prvi imao uvid Independent, navodi se i da je u martu došlo do povećanja cena železničkih karata za 5,9 odsto, uz upozorenje da bi cena mogla nastaviti da raste.
Ministarstvo za transport Velike Britanije je saopštilo da je obećalo rekordnih 44,1 milijardu funti za Network Rail, kao deo posvećenosti održavanju vitalne infrastrukture i vođenju bezbedne i pouzdane železnice.
Novac će biti dodeljen u periodu od aprila 2024. do marta 2029. godine, i uključuje povećanje od četiri odsto u odnosu na prethodni period, navodi Skaj njuz.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.