Vreme čitanja: oko 1 min.
Nova era Netflixa: Kompanija uvodi novine koje će uticati na sve korisnike
Vreme čitanja: oko 1 min.
Takođe, kompanija razmatra i globalno uvođenje jeftinije mogućnosti za gledanje sadržaja uz prekide zbog reklama
Netflix je odlučio da svira kraj za posao iznajmljivanja DVD-ova kojim je ova firma i započela poslovanje pre četvrt veka. Ovo je samo jedna od promena kojom ovaj striming div ulazi u novu eru.
Mnogi nisu ni znali da je preko Netfliksa bilo moguće fizički poručiti DVD-ove. Kompanija nema prodavnica od cigle i maltera i umesto toga je povezivala svoje kupce putem Interneta i Poštanske službe Sjedinjenih Američkih Država.
Kompanija je uzdrmala televizijsku i filmsku industriju onog trenutka kada je prešla na onlajn strimimg bioskopskih i televizijskih sadržaja.
U pokušaju da poveća broj pretplatnika, Netfliks je odlučio da u pojedinim državama ukine mogućnost deljenja šifre, a prvobitan plan je bio da ova promena zaživi u celom svetu u prvom kvartalu ove godine, ali je novom odlukom rok pomeren na jul.
- Više od 100 miliona Netflix gledalaca sada gleda uslugu koristeći lozinke koje pozajmljuju – često od članova porodice ili prijatelja - rekli su ranije u kompaniji.
To je veliki preokret za kompaniju koja je jednom tvitnula: "Ljubav je deljenje lozinke."
Netflix takođe razmatra i druge opcije poput sadržaja koji se plaća po broju pregleda, kako bi se ljudi bojali podeliti svoj profil iz straha da će im drugi ljudi nabiti veće troškove.
Takođe, kompanija razmatra i globalno uvođenje jeftinije mogućnosti za gledanje sadržaja uz prekide zbog reklama.
Striming gigant Netfliks već je snizio cene u više od 30 zemalja, uključujući Srbiju,u pokušaju da privuče veći broj pretplatnika.
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.