Dani komunikacija u Rovinju: Uručene nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia
Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija takmičenja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na
takmičenju se ocenjuju kreativnost, strategija, izvođenje, korišćenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekat naziva "V za vaginu", oglašivača Essity Austria i 404.
Proglašeno je i 14 pobednika kategorija takmičenja.
Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekat "Leto je u tebi".
Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom "Kompare.hr".
Studenac i Imago Ogilvy pobednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom "GUC GUC".
Kraš i Studio Sonda za projekat Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekat Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekat "Pipi guza".
ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobednici su kategorije Best Digital Product za projekat Roto B2B Mobile App.
A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekat "Switchaj na bolje".
U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom "Priče z vrha".
JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.
Croatia osiguranje i 404 s projektom "Pavle Pauk Tik Tok profil" zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom "Coolinarika TikTok".
Pobednici kategorije Best Tech & amp; Innovation powered by Google jesu Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom "Croatia Fit".
Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom "Svijet istih mogućnosti".
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
O Danima komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije.
Odlične ocene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena. Uz poziv organizatora da postanete deo nove generacije predvodnika industrije, više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
(Telegraf biznis)
Video: Vučić: "Moramo da budemo najbrže rastuća ekonomija u 2025. godini u Evropi"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.