• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Dani komunikacija u Rovinju: Uručene nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia

Vreme čitanja: oko 2 min.

Proglašeno je i 14 pobednika kategorija takmičenja.

  • 0
Digital marketing, kompjuter, laptop, posao Foto: Shutterstock

Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija takmičenja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na

takmičenju se ocenjuju kreativnost, strategija, izvođenje, korišćenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekat naziva "V za vaginu", oglašivača Essity Austria i 404.

Proglašeno je i 14 pobednika kategorija takmičenja.

Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekat "Leto je u tebi".

Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom "Kompare.hr".

Studenac i Imago Ogilvy pobednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom "GUC GUC".

Kraš i Studio Sonda za projekat Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekat Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekat "Pipi guza".

ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobednici su kategorije Best Digital Product za projekat Roto B2B Mobile App.

A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekat "Switchaj na bolje".

U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom "Priče z vrha".

JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.

Croatia osiguranje i 404 s projektom "Pavle Pauk Tik Tok profil" zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom "Coolinarika TikTok".

Pobednici kategorije Best Tech & amp; Innovation powered by Google jesu Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom "Croatia Fit".

Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom "Svijet istih mogućnosti".

Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.

O Danima komunikacija

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije.

Odlične ocene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena. Uz poziv organizatora da postanete deo nove generacije predvodnika industrije, više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

(Telegraf biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>