Burger King vs. Mekdonalds: Ko ima "tajno oružje" i kome ide vaš glas? (ANKETA)

 ≫   
Čitanje: oko 2 min.
  • 7

Kada je Burger King krajem prošle godine pokrenuo novu marketinšku kampanju, kako bi podržao svoj proizvod Whopper, Tom Kertis - predsednik lanca za tržište SAD i Kanade, bio je pomalo skeptičan u početku.

- Jednostavno, ne možete reći Whopper četiri puta - kazao je on za CNN, prepričavajući razgovor sa kreativnim i marketinškim timovima brenda. "Mora da postoji nešto više od toga".

Ali džingl za kampanju, u kojem se reč Whopper zaista pominje nekoliko puta, postao je pravi hit. Na muzičkoj platformi Spotifaj, pesma ima više od 3,5 miliona puštanja, dok je jedan korisnika TikTok-a čak remiksovao melodiju sa pesmom grupe Daft Punk.

Reklamna kampanja se pokazala kao "rana pobeda" za Burger King, u njegovom nastojanju da se takmiči sa Mekdonaldsom, koji, takođe, i dalje zdušno promoviše svoje kultne hamburgere.

Drugim rečima, Burger King razmatra da sve svoje napore uloži u Whopper. A u čemu je razlika u odnosu na Big Mek?

U svojoj srži, i Big Mek i Whopper su, jednostavno, klasični hamburgeri koji veoma podsećaju izgledom, ali su drugačijeg ukusa. Naime, Big Mek ima dva komada burgera i ne tako tajni sos, navodi se, kao što to ima Whopper. Proizvod Burger King-a ima jednu pljeskavicu ispečenu na žaru, ali je njegov sos od paradajza unikatniji.

U septembru je Burger King najavio plan vredan 400 miliona dolara za poboljšanje čitavog lanca, koji je zaostajao za konkurentima nakon operativnih grešaka zabeleženih tokom pandemije: tu se, pre svega, misli da komplikovane stavke u meniju.

U vreme kada je većina restorana brze hrane smanjivala svoje opcije u jelovniku, oni su ih dodavali. Aktuelni napori podrazumevaju da se sada najviše ulaže upravo u Whopper.

Plan je još uvek u ranoj fazi, mada je Burger King do kraja prošle godine uložio 40 miliona dolara u ovaj cilj. Kako kažu, odgovor na reklamnu kampanju je ohrabrujući, a prodaja Whoppera je "značajno porasla", rekao je Kertis.

Whopper je već doprineo prodaji u četvrtom tromesečju. U američkim Burger King lokacijama, otvorenima najmanje 13 meseci, prodaja je skočila 5% u poslednjem kvartalu2022, delimično zahvaljujući upravo ovom hamburgeru.

Podsećamo i da je Burger King najavio dolazak u Srbiju, mada od 2021. nije bilo novih vesti o tome, osim da se planira dvogodišnje osmišljavanje strategije za promociju američkog lanca u našoj zemlji.

Ako ste probali Burger King hranu u inostranstvu, pišite nam svoje utiske.

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>