Burger King vs. Mekdonalds: Ko ima "tajno oružje" i kome ide vaš glas? (ANKETA)
Kada je Burger King krajem prošle godine pokrenuo novu marketinšku kampanju, kako bi podržao svoj proizvod Whopper, Tom Kertis - predsednik lanca za tržište SAD i Kanade, bio je pomalo skeptičan u početku.
- Jednostavno, ne možete reći Whopper četiri puta - kazao je on za CNN, prepričavajući razgovor sa kreativnim i marketinškim timovima brenda. "Mora da postoji nešto više od toga".
Ali džingl za kampanju, u kojem se reč Whopper zaista pominje nekoliko puta, postao je pravi hit. Na muzičkoj platformi Spotifaj, pesma ima više od 3,5 miliona puštanja, dok je jedan korisnika TikTok-a čak remiksovao melodiju sa pesmom grupe Daft Punk.
Reklamna kampanja se pokazala kao "rana pobeda" za Burger King, u njegovom nastojanju da se takmiči sa Mekdonaldsom, koji, takođe, i dalje zdušno promoviše svoje kultne hamburgere.
Drugim rečima, Burger King razmatra da sve svoje napore uloži u Whopper. A u čemu je razlika u odnosu na Big Mek?
U svojoj srži, i Big Mek i Whopper su, jednostavno, klasični hamburgeri koji veoma podsećaju izgledom, ali su drugačijeg ukusa. Naime, Big Mek ima dva komada burgera i ne tako tajni sos, navodi se, kao što to ima Whopper. Proizvod Burger King-a ima jednu pljeskavicu ispečenu na žaru, ali je njegov sos od paradajza unikatniji.
U septembru je Burger King najavio plan vredan 400 miliona dolara za poboljšanje čitavog lanca, koji je zaostajao za konkurentima nakon operativnih grešaka zabeleženih tokom pandemije: tu se, pre svega, misli da komplikovane stavke u meniju.
U vreme kada je većina restorana brze hrane smanjivala svoje opcije u jelovniku, oni su ih dodavali. Aktuelni napori podrazumevaju da se sada najviše ulaže upravo u Whopper.
Plan je još uvek u ranoj fazi, mada je Burger King do kraja prošle godine uložio 40 miliona dolara u ovaj cilj. Kako kažu, odgovor na reklamnu kampanju je ohrabrujući, a prodaja Whoppera je "značajno porasla", rekao je Kertis.
Whopper je već doprineo prodaji u četvrtom tromesečju. U američkim Burger King lokacijama, otvorenima najmanje 13 meseci, prodaja je skočila 5% u poslednjem kvartalu2022, delimično zahvaljujući upravo ovom hamburgeru.
Podsećamo i da je Burger King najavio dolazak u Srbiju, mada od 2021. nije bilo novih vesti o tome, osim da se planira dvogodišnje osmišljavanje strategije za promociju američkog lanca u našoj zemlji.
Ako ste probali Burger King hranu u inostranstvu, pišite nam svoje utiske.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Дража
Ни једни ,ни други! Пршута,сланина,чварци...
Podelite komentar
Mqx
Burger
Podelite komentar
Detroit
Leskovacki Burger Pljeska
Podelite komentar