• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Brendovi u niskom startu zbog Evrovizije: Žele potrošačku moć njenih 180 miliona gledalaca

Vreme čitanja: oko 2 min.

Takmičenje se sada emituje na YouTube kanalu Evrovizije, a takođe se prenosi uživo na TikTok-u, što je oglašivačima više nego primamljivo

  • 0
Evrovizija scena Printskrin/youtube/eurovisionsongcontest

Mašine za vetar su testirane, plesne rutine usavršene i problemi sa garderobom otklonjeni. U ovoj fazi, ne možete mnogo da uradite u vezi sa pevanjem ili izborom pesme. Polufinale Evrovizije zakazano je za večeras u Liverpulu. Bez obzira da li smatrate da je to jedno prevaziđeno takmičenje, ili Svetsko prvenstvo u muzici, to je jedna od najgledanijih emisija na planeti, sa 180 miliona ljudi koliko se očekuje da će je pratiti.

Kako god gledali na ovo takmičenje u pevanju, poslovni svet prihvatio je inkluzivnu poruku Evrovizije i ogromnu potrošačku moć te ogromne baze fanova.

Kada su ulaznice za finale rasprodate za otprilike pola sata, fanovi su se šalili da će "živeti na krem siru Filadelfija", koji je sponzor ovog takmičenja i koji je u ograničenim serijema paketa ovog proizvoda nudio VIP ulaznice.

Ove godine i božićni favorit Bejlis takođe želi da bude na vašem radaru ako pratite Evrosong. Brend je potpisao trogodišnji ugovor sa Evrovizijom i angažovao pobednicu iz 2014. godine Končitu Vurst, za ambasadora brenda.

Pol Karton, Bejlisov globalni direktor marketinga, rekao je da želi da bude deo "najradosnije globalne proslave inkluzivnih i raznolikih kultura i zajednica na svetu". Poznati brendovi sve više žele da budu deo spektakla i imaju sve više prilika za to.

Luka Blek, RTS Foto: Nikola Anđić

Takmičenje se sada emituje na YouTube kanalu Evrovizije. Takođe se prenosi uživo na TikTok-u. Na nedelju dana do kraja, kanal #Eurovision2023 je već prikupio više od milijardu pregleda videa u aplikaciji.

Dr Pol Džordan, stručnjak za takmičenje koji je poznat kao Dr Evrovizija, kaže da je sponzorstvo već dugo deo Evrovizije, a njegovo prisustvo ponekad izaziva glavobolje BBC-u.

- Nekada je bilo teško privući velike, mejnstrim sponzore, ali sada se čini da ovo nije toliki izazov. Društveni mediji su privlačni brendovima. Pesme su postale viralni hitovi zahvaljujući TikToku - objašnjava on.

Takmičenje organizuje Evropska radiodifuzna unija (EBU), koja je savez javnih emitera. To je koprodukcija između emitera domaćina i drugih medija koji učestvuju i plaćaju naknadu za učešće. Prihodi od sponzorstva pomažu da se nadoknade troškovi događaja.

Ovogodišnji partneri su Moroccanoil, sajt za putovanja Booking.com, TikTok, Bejlis i Mondelez, a BBC-jevi nacionalni sponzori su easiJet i Google.

Portparol EBU-a je rekao da je ogroman globalni domet takmičenja i vrednosti  kao što su inkluzivnosti, raznolikost i univerzalnost, učinili događaj popularnim među brendovima. Liverpul se nada da će organizovanje Evrovizije doneti gradu 40 miliona funti.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>