• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Šejk i pomfrit spremni": Uskoro će ove reči u restoranima brze hrane izgovarati čet bot

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Restorani će zapošljavati ljude da nadgledaju sve, kako bi se uverili da čet bot razume sve porudžbine

  • 0
Wendy's, američki lanac restorana brze hrane Foto: Shutterstock

Američki lanac brze hrane Wendy's, nastoji da pojednostavi proces naručivanja hrane, pa će sledeći put kada neko zatraži pomfrit uz šejk, možda razgovarati sa robotom. To su novine koje ovaj lanac brze hrane planira da uvede u poslovanje.

Sledećeg meseca, Wendy's će testirati sposobnost čet bot-ova sa veštačkom inteligencijom da razgovara sa kupcima i prima njihove narudžbine. Pilot program, nazvan "FreshAI", pokreće Google Cloud AI softver, a lansiraće se u Ohaju.

U saopštenju za javnost, lanac restorana je objasnio da je čet bot dizajniran da uvede revoluciju u industriju restorana brze hrane.

- Koristeći veštačku inteligenciju, Wendi's nastoji da ukloni složenost procesa naručivanja kako bi zaposleni mogli da se usredsrede na serviranje brze, sveže napravljene, kvalitetne hrane i izuzetne usluge - saopštila je kompanija.

Izvršni direktor Google Cloud-a, Thomas Kurian, rekao je: "Generativna AI suštinski menja način na koji ljudi komuniciraju sa brendovima, i očekujemo da će u našem slučaju ona postaviti novi standard za sjajna iskustva naručivanja hrane bez izlaska iz automobila".

Ovaj bot će biti obučen da zna da kada kupac naruči šejk, zaista traži Frosti, vrstu hladnog šejka koji je specifičan baš za ovaj restoran. U prošloj godini tačnost naloga bota bila je 79 odsto, Wendi's se nada da će to povećati na 85 odsto ili više, kako bi se takmičila sa drugim lancima brze hrane koji testiraju sličnu tehnologiju.

Wendi's nije u potpunosti pionir u ovoj areni. Prošle godine, McDonald's je otvorio potpuno automatizovan restoran u Fort Vorthu, u Teksasu, i širom zemlje rasporedio više "drive-thru" tačaka kojima upravlja AI širom zemlje.

Kao i novi automatizovani McDonald's, restorani Wendi's će zapošljavati ljude da nadgledaju sve, kako bi se uverili da čet bot razume sve porudžbine ili da budu tu ako kupac zatraži da razgovara sa čovekom.

(Telegraf Biznis)

Video: Digital Pioneers: What will sustain business bring us?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>