• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Bračni kreveti, luks večera, "walk in" kabine: Ovako će izgledati avio-putovanja prve klase

Vreme čitanja: oko 1 min.

Među evropskim prevoznicima, "led probija" Lufthanza

  • 0
Emirates Airline Emirates Airline / Foto: Schöning / imago stock&people / Profimedia

Avio-kompanije oživljavaju prvu klasu, dok klijenti "dubokog džepa" ponovo prihvataju putovanja, podižući luksuz na jedan novi nivo.

Prvoklasne kabine sve više liče na mini hotelske sobe, sa sofama, bračnim krevetima, televizorima, radnim stolovima, ormarima, mini barovima i u nekim slučajevima - tuš kabinama, po principu "walk in"-a.

Ukratko, što kreativnije - to bolje, a možete čak rezervisati i kuvara.

Uprkos usporavanju ekonomskog rasta i inflaciji, avio-kompanija smatraju da će se pomenute investicije isplatiti i spremne su da se "klade" na odlučnost velikog broja putnika da plate za tu vrstu letenja.

- Posebno putnici koji putuju u svoje slobodno vreme nastavljaju da rezervišu letove u poslovnoj ili čak prvoj klasi - rekao je izvršni direktor grupacije Lufthanza, Karsten Špor, i dodao: "Ovo je prva godina da je ceo moj tim rekao: Špore, moramo da razvijemo prvu klasu".

Nemačka avio-kompanija ulaže čak 2,7 milijardi dolara tokom naredne dve godine - u renoviranje svojih aviona na dugim relacijama, a sve u okviru programa po imenu Allegris, piše Blumberg.

Takođe, australijski div Kvantas ervejz promoviše novitete u prvoj klasi, a podsećamo da je ovaj trend dugo već zastupljen na Istoku, konkretno kada je reč o kompaniji Emirejts erlajn.

Šta se još nudi?

I Kvantas i Lufthanza su predstavili prvoklasne kabine novog izgleda, koje se mogu potpuno zatvoriti, što je prethodno već uvela singapurska kompanija Singapur erlajns, ali i pomenuti Emirejts, zatim Etihad ervejz.

Ideja je da kada letite prvom klasom, imate osećaj da ste u apartmanu, a ne u avionskoj kabini.

Konkretno sedišta u Lufthanzinim novim kabinama mogu se grejati ili hladiti, a tu su i ormari za dodatno skladištenje. U čvorištu ove kompanije, u Frankfurtu, lični asistent je tu na "dohvat ruke" da pozdravi imućne klijente i da se "pobrine za sve, brzo i diskretno", kažu iz Lufthanze.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>