Tesla se odlučuje na neočekivani potez: Mask je nekada govorio da "mrzi" to
Tesla je poznata po tome da nije sklona reklamiranju, odnosno nije se baš tradicionalno oglašavala od kada je lansirana ranih 2000-ih.
Umesto toga, kompanija Ilona Maska se oslonila na preporuku "od usta do usta" zarad promocije svojih vozila. Sada bi se, međutim, stvari mogle promeniti za proizvođača e-automobila.
Tokom poslednjeg sastanka akcionara kompanije, šef Tesle je odgovorio na pitanje publike u vezi sa oglašavanjem: "Probaćemo malo da se reklamiramo, da vidimo kako ide", piše engadget.com.
Očigledno, izvršni direktor Tesle je promenio mišljenje o oglašavanju nakon što je kupio Tviter, koji većinu svog novca zarađuje od reklama.
- Zaista je ironično da Tviter u velikoj meri zavisi od oglašavanja. Evo me, nikada ranije nisam koristio oglašavanje, a sada imam kompaniju koja je veoma zavisna od oglašavanja. Dakle, pretpostavljam da treba da kažem da je oglašavanje sjajno, i da svi to treba da rade - istakao je Ilon Mask.
To će, dakle, biti potpuni preokret u odnosu na prethodni stav direktora, koji je pre nekoliko godina čak rekao da "mrzi oglašavanje i da Tesla koristi novac - koji drugi proizvođači automobila izdvajaju za reklame i preporuke - kako bi napravila sjajan proizvod".
Inače, u svom odgovoru tokom sastanka akcionara, Mask je rekao da Tesla vozila imaju funkcionalnosti i karakteristike za koje većina ljudi ne zna, a koje kompanija objavljuje na svom Tviter nalogu.
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.