• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Modni lanac koji posluje i kod nas počeo da prodaje šminku, sofe i kroksice

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovi potezi dolaze u trenutku kada švedski modni lanac radi na razvoju svoje strategije rasta

  • 0
Sofa, kroksica Kroks, crocs papuče i šminkanje Foto: Pixabay, Shutterstock

Švedski modni trgovac H&M čini sve da se održi na tržištu. Prošle godine uveli su i druge brendove, poput Adidasa i Levisa (Levi's) u svoje prodavnice, a sada planiraju i da otvore prodavnice isključivo sa kozmetikom i kućnim potrepštinama javlja Wall Street Journal.

Ovi potezi dolaze u trenutku kada H&M radi na razvoju svoje strategije rasta, u pokušaju da oživi stagnirajuću prodaju. Brend je izgubio tlo u odnosu na rivale pre nekoliko godina jer se njegova odeća smatrala manje "trendi", a prodavnicama je nedostajalo uzbuđenje, kažu analitičari.

Takođe, deluje da su izgubili vezu sa mlađom ženskom populacijom, inače svojom osnovnom demografskom kategorijom.

Prihod H&M-a prošle godine bio je približno isti kao i šest godina ranije. Kakva je situacija u ovoj godini?

Kompanija je prijavila rast prihoda od 9% za šest meseci zaključno sa 31. majom, iako je stopa rasta bila 1% kada je uklonjena fluktuacija valute.

Kroksice Foto: Shutterstock

Od kućnih potrepština do kroksica

Kompanija je povećala broj H&M Home brendiranih prodavnica, koje prodaju sve, od sofa preko kuhinjskog posuđa do posteljine, na 32 sa 11 pre pandemije.

Takođe je dodala "deo za kuću" u 399 regularnih prodavnica. Sada nastoje da naprave sličan poduhvat i sa kozmetičkim preparatima.

Kompanija je u aprilu otvorila dve vodeće prodavnice brendova H&M Beauty u Norveškoj, u kojima se, između ostalih proizvoda, prodaju sredstva za kupanje, brijači i lak za nokte. Asortiman se takođe prodaje na mreži u nekoliko zemalja, a neki proizvodi su dostupni u redovnim prodavnicama.

Sledeći korak je otvaranje još prodavnica u Evropi. Takođe, kompanija je od prošle godine prihvatila prodaju proizvoda drugih kompanija.

Sada nudi više od 70 drugih brendova, uključujući Kroks (Crocs), Levis (Levi's) i Superdraj (Superdry), i kaže da planira da doda još brendova.

(Telegraf Biznis)

Video: Tijana nam otkriva kako graditi karijeru u Beogradu, a kako u Njujorku i šta je human design?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>