• 1

Vreme čitanja: oko 3 min.

Rekordan saobraćaj na našem aerodromu: Ovo je 5 njihovih saveta za sve putnike

Vreme čitanja: oko 3 min.

Rekordan obim saobraćaja na aerodromu Nikola Tesla, povećanje broja putnika od 53% u prvoj polovini godine

  • 1
Aerodrom Nikola Tesla Luka Filipović/Aerodrom Nikola Tesla

Ove godine Aerodrom Nikola Tesla, paralelno sa velikim infrastrukturnim radovima, opslužuje i najveći saobraćaj u svojoj istoriji, posebno tokom ove letnje sezone. U drugom kvartalu 2023. godine aerodrom je opslužio oko 2 miliona putnika, što je za čak 41 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Pojedinih dana juna, na aerodromu je bilo za čak 10.000 putnika i 90 letova više u odnosu na jun 2022. godine.

Trend porasta broja putnika i letova je nastavljen i u julu mesecu, kada je prosečan dnevni broj putnika iznosio blizu 29.000, a broj letova 283. Pojedinih dana jula, na aerodromu je bilo blizu 9.000 putnika i 112 letova više, u odnosu na iste dane prethodne godine.

Aerodrom savetuje putnike da prate sledeće preporuke za putovanja kako bi njihov boravak na aerodromu bio komforniji tokom najprometnije sezone u godini:

Proverite status vašeg leta i dođite na vreme

Pre polaska na aerodrom, još jednom proverite uslove za putovanje do i sa vašeg odredišta i uverite se da je vaša dokumentacija ispravna i spremna za registraciju na let. Proverite kod odabrane avio-kompanije najnovije informacije o vašem letu, a preporučujemo da na aerodrom dođete najmanje dva sata pre poletanja. Pored toga, uzmite u obzir i izmene u tokovima saobraćaja i putnika usled tekućih radova na modernizaciji, rekonstrukciji i proširenju prilaznih puteva i parkinga.

Odaberite raspoložive parkinge po vašoj meri

Otvorena je nova, tzv. Kiss & Fly zona namenjena kratkotrajnom besplatnom zadržavanju za iskrcavanje putnika, u trajanju do 5 minuta, a prostire se saobraćajnicom uz samu zgradu terminala, čime je putničkim i taksi vozilima omogućen direktan pristup aerodromskoj zgradi. Ispred terminala otvorena su i dva nova, moderna centralna parkirališta namenjena kratkotrajnom zadržavanju: Premium Parking P1, Parking P2 a uskoro će biti otvoren i Parking P3 namenjen on-line rezervacijama parking mesta. Mapu lokacija parkinga, kao i detalje i informacije o cenama korišćenja usluga na svim parkiralištima možete pogledati na našem sajtu, www.beg.aero.

Neka vam neophodna putna dokumenta budu pri ruci za pasošku kontrolu

Za brži proces pasoške kontrole, pripremite putna dokumenta kao i avio kartu neposredno pre dolaska na šalter. U novom centralnom delu terminala, na odlascima broj šaltera na pasoškoj kontroli za pripadnike granične policije povećan je na 16 u odnosu na 12 koliko ih je bilo na staroj lokaciji. U narednom periodu, na lokaciji dolazaka će na raspolaganju biti još dodatnih 6 šaltera.

Pripremite se za bezbednosnu kontrolu i odvojite tečnosti iz prtljaga

Pre nego što dođete do bezbednosne kontrole, savetujemo da izdvojite predmete poput kaiša, sata, ključeva, novčanika i jakne. Tečnosti, aerosole i kozmetiku do 100ml spakujte odvojeno u plastičnu providnu kesu sa patent zatvaračem sa maksimalno ukupno 1l po putniku, i izdvojite ih iz ručnog prtljaga. Podsećamo da tečnosti preko 100 ml nisu dozvoljene u ručnom prtljagu, osim medicinskih sredstava i hrane za decu. U ovom trenutku postoji 6 linija za pregled putnika i prtljaga, sa najsavremenijom tehnologijom koja omogućava da električni uređaji ostanu u ručnom prtljagu tokom pregleda, što ubrzava proces i štedi vreme. U narednom periodu planirano je ukupno 12 linija u ovoj zoni.

Neprispeli prtljag

Zbog veoma dinamične letnje sezone sa povećanim saobraćajem i kašnjenjem letova na aerodromima, povećan je broj slučajeva kašnjenja prtljaga, posebno prtljaga koji se na tranzitnom aerodromu ne utovari na sledeći povezani let. Sve nadležne službe na našem aerodromu kao i avio-kompanije su angažovane 24/7 na tome da lociraju i isporuče neprispeli prtljag, a otvoren je i dodatni centar za podršku. Savetujemo da se najvažnije stvari nose u ručnom prtljagu (punjač za telefone, lekovi, pribor za ličnu higijenu), i da se čekirani prtljag jasno obeleži kontak podacima putnika. Više detalja i kontakti dostupni su ovde.

Od početka godine za potrebe letnje sezone angažovano je više od 350 kolega za podršku prihvata putnika i letova, dok je više od 100 osoba u procesu zapošljavanja. Uvedena je i nova služba na aerodromu čije je osoblje u plavim prslucima na raspolaganju za pomoć i usmeravanje putnika.

Svi zaposleni na aerodromu, zajedno sa ostalim članovima aerodromske zajednice, uvek su fokusirani na pružanje maksimalne podrške putnicima, posebno u ovom periodu rekordnog saobraćaja, piše u saopštenju Aerodroma.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DDF

    9. avgust 2023 | 16:40

    Rekordan broj otkazanih letova,rekordan broj sati kasnjenja letova,rekordan broj putnika koji su proveli 12 i vise broj sati na aerodromu zbog kasnjenja letova,rekordan minimalni broj radnika na aerodromu,pilota i osoblja u avionima,rekordan broj stranih kompanija,pilota i osoblja pod Air Serbia...kada se sve sabere katastrofalan rad i funkcionalnost aredroma Beograd za leto 2023

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>