• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Dizni+ podiže cenu pretplate: Vest koja pogađa i korisnike iz Srbije

Vreme čitanja: oko 2 min.

Diznijevi gubici – koji su uključivali i troškove restrukturiranja od 2,7 milijardi dolara – nisu bili tako ozbiljni koliko su analitičari očekivali, ali je prodaja ipak "zakazala"

  • 0
Disney+ pretplata Foto: Unsplash

Dizni podiže cene svoje pretplate za striming servis i proširuje listu oglasa u tom domenu, dok se bori da "oživi" svoje donekle posrnulo poslovanje, budući da prodaja opada.

Gigant planira da na jesen podigne cenu svog ad-free striminga, lansiraće Disnei+ sa reklamama u Kanadi, Velikoj Britaniji i Evropi u novembru, što je svakako vest koja zanima i sve korisnike ove platforme u Srbiji.

Kompanija se, prema pisanju BBC, suočava sa nizom problema, uključujući slabe filmske performanse i oštar pad prodaje televizijskog oglašavanja. Čak i njegovi tematski parkovi nazaduju.

Dizni je saopštio da je prihod u toj diviziji porastao za 13%, što je povećano skokom u Kini. Ali, kompanija je takođe saopštila da je posećenost opala u tri meseca koja se završavaju 1. jula, kada je reč o njenom zabavnom parku na Floridi.

Naime, Dizni se u toj saveznoj državi SAD sukobio sa guvernerom Ronom DeSantisom.

Ukupan prihod kompanije porastao je za 4 odsto, u odnosu na prethodnu godinu u tri meseca završena 1. jula, pošto je zabeležila gubitak od 460 miliona dolara u poređenju sa profitom od 1,4 milijarde dolara u istom periodu prošle godine.

Izvršni direktor Diznija, Bob Ajger, rekao je da zna da kompanija ima "dosta posla", ali kaže i kako je "uveren u Diznijevu dugoročnu putanju".

On je priznao da je izvođenje nekih nedavnih filmova - koje je uključivalo Malu sirenu i Čuvare galaksije - bilo "razočaravajuće". Ali, rukovodioci su stava da je poslovanje i dalje snažno u poređenju sa nivoima pre pandemije.

Diznijevi gubici – koji su uključivali i troškove restrukturiranja od 2,7 milijardi dolara – nisu bili tako ozbiljni koliko su analitičari očekivali, za šta Ajger kaže da "odražava fokus kompanije na smanjenje troškova i poboljšanje efikasnosti".

Kompanija je, recimo, istakla napredak u svom striming biznisu, gde su gubici prepolovljeni u odnosu na od pre godinu dana, na oko 500 miliona dolara. Pretplate na osnovnu uslugu Disney+ porasle su za 1% na 105,7 miliona, pošto je rast na međunarodnom nivou nadoknadio pad od 1% zabeležen u SAD.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>