Kola Y3000 je novi hit na tržištu pića: Ukus i ambalažu dizajnirala veštačka inteligencija
Oko godinu i po dana Koka-Kola je eksperimentisala sa limitiranim izdanjima "pića koja imaju misteriozni ukus" — većina njih ima nejasan, futuristički koncept i neotkrivene ukuse.
Najnovija Koka-Kola Y3000, uklapa se u tu "grupu".
Jedina razlika je ta što bi Kola, od svih pića kompanije, trebalo bi da ima "ukus budućnosti"; pri tome, korišćena je veštačka inteligencija (AI) za dobijanje ovog ukusa.
Kako konstatuje CNN, "za Koka-Kolu je važno da zadrži kupce – posebno mlađe. Poslednjih godina, potrošači koji brinu o zdravlju izbegavali su slatke napitke, zbog čega je prodavcima gaziranih pića bilo teže da plasiraju svoje stare brendove.
Međutim, Koka-Kola je iskoristila svoju platformu Creations, u sklopu koje su limitirana izdanja poput Y3000, kako bi pokušala da brend učini vidljivijim kod mlađih potrošača.
Kao i sva Creations pića, Koka-Kola Y3000 je dizajnirana da ima ukus, uglavnom, kao "klasična" Koka-Kola, sa malo "nečeg drugog". Da bi došla do te dodatne note ukusa i dizajna pakovanja, američka multinacionalka se okrenula veštačkoj inteligenciji.
I na samoj ambalaži čak piše "Co-Created with Artificial Intelligence". Inače, kupci mogu da skeniraju QR kod na proizvodu Y3000 da bi došli do sajta Creations, gde mogu da se "poigraju" na temu toga kako bi budućnost mogla izgledati za 977 godina.
Iz Koka-Kole kažu da "nikada neće dati odgovor na pitanje koji je tačno ukus u pitanju", ali navode da u svakom ukus Kole uvek ima 85 do 90% "tradicionalnog, osnovnog" ukusa.
Ostalih 10 do 15% ukusa je ono nešto "neočekivano".
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Перагеније
Пиће за роботе.
Podelite komentar
Mile
Toje najbolje piče na svetu. Svi mi volimo na veseljima da popijemo po koju coca colu
Podelite komentar