• 1

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ostavila je restoranu lošu recenziju, a sada joj prete tužbom za klevetu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kleveta znači nanošenje štete ugledu osobe ili preduzeća objavljivanjem lažnih materijala o njima

  • 1
Restoran ljudi u restoranu Foto-ilustracija: Shutterstock

Žena iz Australije ostavila je lošu recenziju posle posete jednom restoranu, a onda je od vlasnika tog lokala dobila tužbu. 

- Nedavno sam naručila hranu za poneti iz lokalnog restorana, a hrana je bila toliko odvratna da je bila nejestiva. Bilo je sve masno i što je najgore, piletina je izgledala kao da je možda čak i pokvarena, pa sam se previše plašila da je pojedem - kaže Alis.

Ona je kontaktirala restoran i tražila povraćaj novca i oni su odbili.

- Zato sam im dala recenziju sa jednom zvezdicom. Sada mi prete tužbom za klevetu - kaže ona.

Pravnici objašnjavaju da zvuči kao da je objavila iskrenu recenziju svog iskustva, i da, pod pretpostavkom da je napisano na način pun poštovanja, nema o čemu da brine.

Kleveta znači nanošenje štete ugledu osobe ili preduzeća objavljivanjem lažnih materijala o njima koji menja način na koji ljudi misle o njima.

- Objavljivanje je širok pojam i uključuje govor, pisanje, blogovanje, postove na društvenim mrežama i, u njenom slučaju, gugl recenziju - kažu pravnici.

Ako je recenzija koju je objavila povredila reputaciju restorana, naterala njihove klijente ili potencijalne klijente da lošije misle o njima ili ne žele da kupe hranu tamo, a informacije su lažne, onda njen potez može da bude okarakterisan kao kleveta.

- Međutim, ako je njena recenzija u suštini tačna, onda će imati odbranu od bilo kakve tužbe koju restoran podnese protiv nje za klevetu - kažu.

Uopšteno govoreći, razlozi zbog kojih osoba ili preduzeće može da tuži za klevetu je da se ispravi stanje, obezbedi izvinjenje i dobije odštetu (novac) za pretrpljenu štetu.

Da bi mu se dodelila bilo kakva šteta u Južnoj Australiji, restoran bi morao da pokaže da je njena recenzija nanela "ozbiljnu štetu" njihovoj reputaciji.

(Telegraf Biznis)

Video: 5 najskupljih namirnica koje prosečni domaćini teško mogu da priušte

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Zar je bitno

    18. septembar 2023 | 13:06

    A posto ne moze da dokaze da nije govorila istinu, a svuda u svetu je preduzetnik zasticen na sudu, morace da plati stetu. Vofite kampanju o stetnosti negativnih komentara prema javnim licnostima a mogli bi da mako edukujete ljude da javno izgovorena rec na internetu moze nekom da unisti posao.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>