Vreme čitanja: oko 2 min.
Gosti joj krali posteljinu, razbili TV, ali im je doskočila: "Povratila sam 1.000 evra"
Vreme čitanja: oko 2 min.
Iznajmljivačica sa Žnjana, koja se time bavi desetak godina, kaže kako u početku nije znala da ima pravo na naknadu štete

Split / Foto: Shutterstock
Vlasnici apartmana imaju različita iskustva sa gostima, a neka od njih su vrlo neprijatna.
Turisti su, tako, znali da ostavljaju demolirane stanove, uništen nameštaj i potpuni nered. Ali, stoga dve najpoznatije platforme za iznajmljivanje, AirBnB i Booking, nude određena rešenja.
AirBnB, na primer, ima besplatnu zaštitu za domaćine koja se zove AirCover. Tu je, recimo, uključeno osiguranje imovine u iznosu od 3 miliona dolara, verifikacija identiteta gostiju, kao i osiguranje od odgovornosti za domaćine u iznosu od milion dolara.
Na osnovu osiguranja imovine domaćina, kako piše Slobodna Dalmacija, može se dobiti naknada štete ako gost tokom boravka u smeštaju koji je ugovorio na Airbnb-u prouzrokuje neku štetu.
Ali, osiguranje imovine domaćina nije polisa osiguranja.
Kod Booking-a postoji polog za slučaj štete i program za slučaj štete, a opcije se razlikuju u načinu obrade plaćanja. Ako iznajmljivač odabere opciju polog za slučaj štete, onda može gostima unapred naplatiti određeni iznos. U drugoj opciji, Booking obrađuje naplatu štete.
Jedna Splićanka je za Slobodnu Dalmaciju ispričala kako su joj gosti uništili indukcionu ploču, što je prijavila čim su otišli.
- Oni su negirali da su odgovorni za to i odbili su da plate, ali je sav trošak podmirio Airbnb. Samo sam im poslala fotografije uništenog šporeta i link ka istom takvom proizvodu koji sam našla u jednoj domaćoj internet prodavnici. Imala sam i situaciju kad su mi gošće potpuno uništile sve čaršave i peškire; u početku su odbile da plate štetu, ali kad se uključio Airbnb, novac mi je legao u rekordnom roku - ispričala je i napomenula kako je važno odmah pregledati apartman.
Iznajmljivačica sa Žnjana, koja se time bavi desetak godina, kaže kako u početku nije znala da ima pravo na naknadu štete. Kaže i da su joj neki Britanci čak razbili televizor, a sve je plaćala iz svog džepa.
- Onda sam saznala da imam pravo na naknadu štete i u poslednjih nekoliko godina su mi, što sami gosti, što Airbnb, refundirali skoro 1.000 evra. To je super opcija.
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ko to i zašto
treba se pitati kako baš njoj toliko razbijaju stvari zadnjih godina?
Podelite komentar