• 1

Vreme čitanja: oko 2 min.

Gosti joj krali posteljinu, razbili TV, ali im je doskočila: "Povratila sam 1.000 evra"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Iznajmljivačica sa Žnjana, koja se time bavi desetak godina, kaže kako u početku nije znala da ima pravo na naknadu štete

  • 1
Split Split / Foto: Shutterstock

Vlasnici apartmana imaju različita iskustva sa gostima, a neka od njih su vrlo neprijatna.

Turisti su, tako, znali da ostavljaju demolirane stanove, uništen nameštaj i potpuni nered. Ali, stoga dve najpoznatije platforme za iznajmljivanje, AirBnB i Booking, nude određena rešenja.

AirBnB, na primer, ima besplatnu zaštitu za domaćine koja se zove AirCover. Tu je, recimo, uključeno osiguranje imovine u iznosu od 3 miliona dolara, verifikacija identiteta gostiju, kao i osiguranje od odgovornosti za domaćine u iznosu od milion dolara.

Na osnovu osiguranja imovine domaćina, kako piše Slobodna Dalmacija, može se dobiti naknada štete ako gost tokom boravka u smeštaju koji je ugovorio na Airbnb-u prouzrokuje neku štetu.

Ali, osiguranje imovine domaćina nije polisa osiguranja.

Kod Booking-a postoji polog za slučaj štete i program za slučaj štete, a opcije se razlikuju u načinu obrade plaćanja. Ako iznajmljivač odabere opciju polog za slučaj štete, onda može gostima unapred naplatiti određeni iznos. U drugoj opciji, Booking obrađuje naplatu štete.

Jedna Splićanka je za Slobodnu Dalmaciju ispričala kako su joj gosti uništili indukcionu ploču, što je prijavila čim su otišli.

- Oni su negirali da su odgovorni za to i odbili su da plate, ali je sav trošak podmirio Airbnb. Samo sam im poslala fotografije uništenog šporeta i link ka istom takvom proizvodu koji sam našla u jednoj domaćoj internet prodavnici. Imala sam i situaciju kad su mi gošće potpuno uništile sve čaršave i peškire; u početku su odbile da plate štetu, ali kad se uključio Airbnb, novac mi je legao u rekordnom roku - ispričala je i napomenula kako je važno odmah pregledati apartman.

Iznajmljivačica sa Žnjana, koja se time bavi desetak godina, kaže kako u početku nije znala da ima pravo na naknadu štete. Kaže i da su joj neki Britanci čak razbili televizor, a sve je plaćala iz svog džepa.

- Onda sam saznala da imam pravo na naknadu štete i u poslednjih nekoliko godina su mi, što sami gosti, što Airbnb, refundirali skoro 1.000 evra. To je super opcija.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ko to i zašto

    24. septembar 2023 | 16:40

    treba se pitati kako baš njoj toliko razbijaju stvari zadnjih godina?

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>