Da li su oglašivači zaista digli ruke od X-a? Mask ostaje "trn u oku" i srozava imidž kompanije

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Ogromna većina svetskih oglašivača, sa najvećim budžetima, prestala je da se oglašava na platformi X, nakon što je Ilon Mask tu preuzeo kompaniju, odnosno nekadašnji Tviter.

O tome svedoče najnoviji podaci koje je Biznis Insajderu dostavila marketinška konsultantska kuća "Ebiquity". Ova firma, naime, radi sa 70 od 100 najvećih oglašivača, i kaže da su samo dva njena klijenta kupila oglase na X-u prošlog meseca.

To je dosta manje u odnosu na 31 brend koji se oglašavao na ovoj platformi u septembru prošle godine, pre nego što je Mask preuzeo. Podaci pokazuju da je broj klijenata "Ebiquity", koji se oglašavaju na X-u stalno opadao od oktobra 2022. godine, ali ne žele da imenuju te oglašivače.

Ipak, poznato je da su njeni klijenti Gugl, Volmart, Vodafon, Dženeral Motors i drugi.

Kompanija je izvukla podatke za X iz svoje jedinice za digitalna medijska rešenja, preko koje prikuplja podatke o investicijama u digitalne medije.

- Ovo je pad koji do sada nismo videli ni za jednu veću platformu za oglašavanje - rekao je Ruben Šreurs, glavni strateški direktor kompanije "Ebiquity".

S druge strane, analiza ove firme je suprotna izjavama izvršne direktorke platforme X, Linde Jakarino, koja je u intervjuu prošlog meseca rekla da se "90% od 100 najboljih oglašivača vratilo na X, samo u poslednjih dvanaest nedelja".

U istom intervjuu je navela Vizu, Nisan i AT&T kao brendove koji su, među 1.500 drugih, nastavili da se oglašavaju.

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>