Vreme čitanja: oko 1 min.
Da li su oglašivači zaista digli ruke od X-a? Mask ostaje "trn u oku" i srozava imidž kompanije
Vreme čitanja: oko 1 min.
Iako izvršna direktorka Linda Jakarino tvrdi jedno, podaci marketinške konsultantske kuće "Ebiquity" - govore drugo
Ogromna većina svetskih oglašivača, sa najvećim budžetima, prestala je da se oglašava na platformi X, nakon što je Ilon Mask tu preuzeo kompaniju, odnosno nekadašnji Tviter.
O tome svedoče najnoviji podaci koje je Biznis Insajderu dostavila marketinška konsultantska kuća "Ebiquity". Ova firma, naime, radi sa 70 od 100 najvećih oglašivača, i kaže da su samo dva njena klijenta kupila oglase na X-u prošlog meseca.
To je dosta manje u odnosu na 31 brend koji se oglašavao na ovoj platformi u septembru prošle godine, pre nego što je Mask preuzeo. Podaci pokazuju da je broj klijenata "Ebiquity", koji se oglašavaju na X-u stalno opadao od oktobra 2022. godine, ali ne žele da imenuju te oglašivače.
Ipak, poznato je da su njeni klijenti Gugl, Volmart, Vodafon, Dženeral Motors i drugi.
Kompanija je izvukla podatke za X iz svoje jedinice za digitalna medijska rešenja, preko koje prikuplja podatke o investicijama u digitalne medije.
- Ovo je pad koji do sada nismo videli ni za jednu veću platformu za oglašavanje - rekao je Ruben Šreurs, glavni strateški direktor kompanije "Ebiquity".
S druge strane, analiza ove firme je suprotna izjavama izvršne direktorke platforme X, Linde Jakarino, koja je u intervjuu prošlog meseca rekla da se "90% od 100 najboljih oglašivača vratilo na X, samo u poslednjih dvanaest nedelja".
U istom intervjuu je navela Vizu, Nisan i AT&T kao brendove koji su, među 1.500 drugih, nastavili da se oglašavaju.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.