Reciklaža ambalaže u Lidlu: Humanost i ekologija na delu
Ipak, kompanija Lidl Srbija je sa svojim projektom "Dobro se reciklažom vraća" otišla korak dalje, i u svojih 5 prodavnica postavila aparate za reciklažu PET i ALU ambalaže od pića kupljenih u Lidlu. Potrošači za svaku recikliranu ambalažu mogu da dobiju vaučer za umanjenje računa u iznosu od 5 dinara ili da isti iznos doniraju fondaciji "Budi human".
Ekološko-humanitarni projekat "Dobro se reciklažom vraća" pokrenut je sa ciljem testiranja spremnosti potrošača da učestvuju u ekološkim inicijativama, uz dodatnu vrednost koju daje mogućnost doniranja. Na ovaj način prikupljaju se i relevantni podaci sa tržišta Srbije, budući da je ovaj projekat najpribližniji modelu depozitnog sistema kakav se implementira i u pojedinim zemljama Evrope.
U okviru projekta, od prošle godine postavljena su dva aparata za reciklažu - u Novom Sadu i Nišu, a od nedavno su postavljena i dva nova u prodavnicama u Beogradu, na Vidikovcu u ulici Kneza Višeslava 61V i u Borči, na adresi Bratstva i jedinstva 2D.
Kompanija Lidl kroz ovaj projekat ne samo da brine o potrošačima i kućnom budžetu, već ih stimuliše da brinu o životnoj sredini i na taj način kreiraju bolju budućnost za sve nas, a prvi utisci potrošača su vrlo pozitivni.
U pilot fazi u kojoj se projekat trenutno nalazi pokazalo se da primena iskustava i rešenja iz Nemačke i drugih zemalja Evropske unije značajno može ubrzati uvođenje koncepta cirkularne ekonomije na tržište Srbije.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bangladesh
A kako to da u Nemackoj ista prodavnica,isti aparat za istu limenku daje 25 Evro centi sto je oko 30 dinara a ovde kod nas 5 dinara?? Sest puta manje? Bezobrazluk bre.Cena otkupnog aluminijuma je ista u celom svetu.Ako pratite cene goriva i svega ostalog kad treva da se uzmu pare pratite onda isto i kad treba da se daju pare. Ko ovde zaradjuje i zasto se to dozvoljava? Kvari renome i kalja ugled jednog prodajnog lanca kakav je Lidl.
Podelite komentar