Zbog učestalih krađa, poznati brend drži parfeme "pod ključem": Koji proizvod je sledeći?

 
Čitanje: oko 1 min.

Sefora je odlučila da zaključa svoje parfeme, a ovaj "drastičan" potez po prvi put menja njihovu poslovnu strategiju "uzmi i idi do kase".

Naime, Sefora je pored testera uvek ostavljala nadohvat ruke upakovane originalne parfeme, koje ste mogli sami da uzmete i odnesete na kasu. Međutim, zbog učestalih krađa, Sefora je za CNN rekla da je uklonila sve mirise sa polica prodavnica i zamenila ih bočicama za testere mirisa.

Ako žele da kupe određeni miris, moraće da ga zatraže od osoblja prodavnice. Takođe, angažovaće više osoblja za zaustavljanje krađe.

Inače, trend zaključavanja proizvoda počeo je nakon što su cene proizvoda naglo porasle potpomognute krizom i inflacijom.

Tako, veliki broj lanaca zaključava paste za zube, dezodoranse, šampone, pa čak i donji veš.

(Telegraf Biznis)

Video: Devet izazova vise nad glavom svetske ekonomije dok je Ukrajina u ratu: Svačiji novčanik je ugrožen

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>