• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Zoran Đorđević na drugoj "Look up" konferenciji o poslovanju i planovima Pošte Srbije

A. V.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Zoran Đorđević, v.d. direktor Pošte Srbije, govorio je na panelu konferencije "Look Up 2" o planovima preduzeća na teme "ozelenjavanja" biznisa, a između ostalog, odgovorio je i na pitanje o uplati dobiti i potvrdio da je Pošta Srbije iz sopstvenih sredstava i bez zaduživanja izvršila uplatu dela ostvarene dobiti iz 2022. godine u budžet Republike Srbije, u iznosu od 1,224 milijarde dinara

  • 0
Pošta Srbije Foto: Promo/ Vuk Branković

-Pošta Srbije je javno preduzeće u 100% vlasništvu države Srbije i iz tih razloga 50% svog profita uplaćuje svom vlasniku tj. u budžet Republike Srbije. U 2022. ostvarena je neto dobit od 3 milijarde dinara, u 2021. 3,3 milijarde dinara, dok dobit za deset meseci tekuće poslovne godine iznosi 4,1 milijarde dinara. U 2021. isplaćena su sva dugovanja Pošte Srbije, te ona do danas apsolutno nema niti jedno dugovanje. Investicije koje su od 2017. do 2021. godine bile oko jedne milijarde dinara na godišnjem nivou su u 2022. i 2023. godini iznosile više od 3 milijarde dinara - rekao je Đorđević, podsetivši da je Pošta Srbije zauzela 39. mesto na listi preduzeća sa najvećim neto dobitkom u 2022. godini na listi APR-a, i svrstala se među pet javnih preduzeća sa najvećim poslovnim prihodom.

-Dolaskom na čelo Pošte, a posle opsežne analize rada i rezultata, došli smo do zaključka da je naša radna jednica "Pošta net" za poslove elektronskih komunikacija, s obzirom na jaku tržišnu konkurenciju, iz godine u godinu beležila gubitke i da su troškovi značajno prevazilazili prihode koje je ostvarivala. S obzirom da to nije bila primarna delatnost preduzeća, 2021. godine odlučeno je da se oprema PoštaNet-a proda Telekomu Srbija ad. Fokusirani prvenstveno na usluge iz naše primarne delatnosti, pokrenuli smo niz novih projekata i razvili usluge koje odgovaraju na rast digitalnog tržišta i e-komerca omogućavajući poštansko-finansijske usluge iz domova korisnika – Mobilni poštar i smart sistem za pošiljke, e-Arhiviranje za privredu, projekte e-Notar, i e-Novčanik za koje su dobijene licence. U cilju automatizacije isporuke pošiljaka, uveli smo 420 javnih Poštinih paketomata čiju mrežu ćemo širiti sa planiranih još 800 u celoj zemlji, i otpočeli uvođenje personalizovanih pametnih poštanskih sandučića za privatno i kolektivno stanovanje - naveo je Đorđević.

Kazao je i da je paralelno sa razvojem novih usluga, razvijana i mreža Pošte Srbije koja je obogaćena sa 2.500 novih dostavnih vozila, bicikala, mopeda, kombija i kamiona, dostavnih vozila za brdsko planinski teren, kao i elektrovozila i elektomopeda i da su zaposlenima povećavane plate treću godinu za redom, takođe i isplaćivana takozvana trinaesta plata, obezbeđeno 24-časovno osiguranje za sve zaposlene, kompletni godišnji sistematski zdravstveni pregledi i obezbeđeni bolji uslovi za rad.

-I pored svih kritika i neistina koje se plasiraju o Pošti, ovo su jedini tačni podaci. Mi ćemo nastaviti dalje gledajući da Pošta bude sve dominantnija na tržištu, kvalitet usluga bolji, samim tim kako naši radnici tako i korisnici zadovoljniji. Za sve promene i razvoj je uvek potrebno dosta vremena, ali smo, ako uzmete u obzir sve što sam rekao, dosta napredovali i uspeli, pre svega zahvaljujući velikoj većini radnika Pošte, kojima na kraju želim da posebno zahvalim - zaključio je na kraju Đorđević.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>