Srpska dizajnerka čuvenih haljina objavila skandaloznu prepisku sa radnicom: "Ne veruješ koliko se ciganišu"
Dijana Radonjić, vlasnica poznatog brenda haljina, više puta se našla na meti osude javnosti. Podsetimo, ona se ranije "hvalila" na svom Instagram profilu snimcima na kojima se vidi kako njena maloletna ćerka vozi skupoceni automobil, kao i onima gde njene obe ćerke trče posred puta dok dizajnerka vozi. Sada je u žižu javnosti dospela zbog prepiske sa svojom zaposlenom, u kojoj radnica piše za potrošače da se "ciganišu". Poruke je objavila u vidu "storija" na svom profilu, ali ga je nakon otprilike pola sata obrisala.
Naime, 22. novembra prošle godine Dijana je napravila poseban profil na Instagramu pod nazivom "diline_giveaway" u kom je predstavila nagradnu igru gde njeni pratioci mogu da osvoje do 30.000 evra. Odnosno, ta suma je podeljena u tri nagrade u vrednostima od: 5,10 i 15.000 evra.
Sve što je trebalo da uradite da biste učestvovali u nagradnom izvlačenju, jeste da kupite kod na posebnom sajtu, koji nosi isti naziv kao i gore pomenut profil, u iznosu od 250 dinara i tako ste dobijali priliku da budete izvučeni za najveću sumu.
Međutim, dodatna pogodnost je bila ta što je Dijana omogućavala da kodove iskoristite za kupovinu haljina, ili za usluge u njenom salonu lepote. I to se vrednost koda duplirala u pomenutim lokalima. Odnosno, ukoliko ste recimo kupili kodove u vrednosti od 2.500 dinara, to je u salonu haljina ili lepote vredelo duplo - 5.000 dinara.
Ne čudi da su mnogi zainteresovani za njen rad, odlučili da iskoriste ovu priliku da dođu do željenih komada i usluga s obzirom da je u pitanju popust od 50 odsto. Što je i bio povod da radnica u salonu prokomentariše klijentkinju, a da Dijana objavi.
S obzirom da je stori obrisan, verujemo da je Dijana imala za cilj da pokaže kako je njena ideja o giveaway-u veoma uspešna, ni ne shvatajući da objavljuje prepisku gde radnica govori za klijente da se "ciganišu".
Prenosimo vam prepisku u celosti.
Radnica: "Ne veruješ koliko koriste giveaway vaučere, znači pakao, a tek koliko se ciganišu... pakao"
Dijana: "Kako?"
Radnica: "Plaćaju uslugu kodovima. Bila jedna za balayage, imala kodove u vrednosti od 13.000 dinara i balayage bio 18.000 dinara. Kaže ona, sačekajte da uplatim još kodova za ovih ostalih 5.000"
Dijana: "Kraljica"
Radnica: "I uplati za 2.500 da bi dobila 5.000 dinara", stoji u prepisci koju je Dijana objavila uz gif-ove "smeha".
Inače, izvlačenje je trebalo da bude orgranizovano 14. januara, ali na profilu ne stoji da su izvučeni dobitnici, niti da je izvlačenje pomereno, dok su ljudi pre dva dana pisali "kada će ono biti". Takođe, i dalje je moguće kupiti kupon.
- Biće možda, kada se nakupi dovoljno novca od žena koje su blago rečeno naivne. Iz svog džepa nikada ne bih ni dala tolike pare. Jednostavno je bila sigurna da će joj prevara proći tek tako i da su ljudi mnogo glupi ali eto "osećaj ju je zeznuo" - napisala je jedna korisnica na Instagramu.
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
milan
Imamo mi li Poresku inspekciju, žena organizuje nelegalno nagradnu igru sa kupovinom tih nekih korova tj. vaučera.
Podelite komentar
Nataša
A dotična ,, dizajnerka " je završila koju dizajnersku školu? Obična prevara a i haljine su fejk
Podelite komentar
Helena
Seljana teska
Podelite komentar