• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Lidl proširio paket benefita za svoje zaposlene

A. V.

Vreme čitanja: oko 3 min.

Kompanija Lidl je u Srbiji za pet godina poslovanja, a zahvaljujući izuzetnoj posvećenosti zaposlenima, na tržištu rada stekla status jednog od najpoželjnijih poslodavca

  • 0
Lidl Foto: Promo/ Lidl Srbija

Ove godine Lidl je, u sklopu svoje strategije za brigu o zaposlenima proširio paletu pogodnosti uvođenjem novih i proširenjem postojećih, kako finansijskih, tako i nematerijalnih benefita za zaposlene u svim sektorima. Povećanje plata, jednokratne isplate, više dana godišnjeg odmora, kartice za zaposlene, program podrške, privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita koje zaposlene u Lidlu očekuju u novoj poslovnoj godini.

Povećanja osnovne zarade, poklon vaučeri i više dana godišnjeg odmora

Sve zaposlene u Lidlu očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine – pa tako, na primer, zaposlene u prodaji očekuju povećanja osnovne zarade čak dva puta u ovoj godini, u martu i u septembru, a Lidl će obezbediti svojim zaposlenima i jednokratne finansijske isplate tokom godine.

Još jedna lepa vest za zaposlene ove kompanije je da će, počevši od nove poslovne godine, svi zaposleni na raspolaganju imati 2 dana više godišnjeg odmora u odnosu na ranije, tj. 24 umesto dosadašnjih 22 dana godišnjeg odmora, a maksimalan broj dana podignut je sa 25 na 28 dana godišnjeg odmora. Takođe, zaposleni ostvaruju pravo dodatnog dana godišnjeg odmora na svake navršene tri godine radnog odnosa u Lidlu.

-Izuzetno mi je drago što i u novoj poslovnoj godini donosimo lepe vesti i proširujemo paletu benefita za naš Lidl tim. Svih 3.500 koleginica i kolega prodavaca, menadžera, logističara i drugih struka i specijalnosti jednako doprinosi snazi naše kompanije, a ceo paket benefita koji smo za njih pripremili rezultat je pažljivog osluškivanja potreba zaposlenih, sa željom da svakoga dana individualno, ali i kao tim napredujemo - izjavila je Ivana Marković, izvršna direktorka za Ljudske resurse i članica upravnog odbora u Lidlu Srbija, dodavši da je težnja ka konstantnom unapređenju ono što kompaniju Lidl Srbija čini jednim od najpoželjnijih poslodavaca.

U decembru, a kao priprema za prazničnu sezonu, svi zaposleni u kompaniji su tradicionalno dobili jednokratnu isplatu sredstava na kartice za zaposlene, koje se koriste za kupovinu u Lidl prodavnicama, a pored novogodišnje isplate, Lidl će svim svojim zaposlenima dodatno na kvartalnom nivou uplaćivati sredstva na Lidl kartice, pružajući dodatnu podršku kućnim budžetima svom timu.

Zaposleni u Lidlu već su navikli na to da kompanija priprema i poklone povodom značajnih datuma kao što su to novogodišnji praznici, 8. mart, polazak u školu i slično.

Briga o fizičkom i mentalnom zdravlju zaposlenih

Jedan od značajnijih novih Lidl benefita je Program podrške zaposlenima koji predstavlja mogućnost za sve zaposlene da dobiju besplatne konsultacije iz domena psihološke, finansijske i pravne pomoći.

Svesni smo važnosti stvaranja zdravog radnog okruženja, a Program podrške zaposlenima (EAP – Employee Assistance Program) kao jedan od značajnih novih benefita, predstavlja značajan korak ka ostvarivanju ovog cilja.

Ovaj program pruža poverljivu podršku putem savetovanja, resursa za postizanje ravnoteže između poslovnih i ličnih obaveza, pravnih i finansijskih konsultacija. Dodatno, EAP pruža podršku za očuvanje mentalnog zdravlja.

Sve zaposlene i u novoj poslovnoj godini, standardno očekuje paket privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve, uz godišnje sistematske preglede.

Lidlov fer odnos prema zaposlenima potvrđuje i činjenica da je Lidl Srbija dobitnik više prestižnih sertifikata nezavisnih kuća, eksperata iz oblasti upravljanja ljudskim resursima. Nedavno, kompanija je zauzela prvo mesto na listi najpoželjnijih poslodavaca u Retail kategoriji u istraživanju Top 100 Employer Brands Srbija, koje treću godinu zaredom sprovodi agencija Top Employer Branding Agency. Kada se posmatra celo tržište poslodavaca Srbije, Lidl se nalazi na visokom drugom mestu na rang listi 100 napoželjnijih kompanija u ovom smislu. Više o agenciji i istraživanju može se pronaći na zvaničnoj web stranici: employer-branding.rs.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>