LVMH želi veći udeo na ovom tržištu: Tim sektorom od januara upravlja sin Bernara Arnoa, Frederik (29)
Francuska kompanija za luksuznu robu, LVMH, pokušava da stekne veći udeo u globalnom tržištu luksuznih satova, čija trenutna vrednost iznosi oko 30 milijardi dolara. Štaviše, firma je formirala novi sektor za luksuzne satove i priprema niz novih, skupljih modela, prenosi CNBC.
Odeljenje kompanije za nakit i satove je prošle godine ostvarilo prihod od 11,8 milijardi dolara, pri čemu LVMH trenutno ima 10 brendova luksuznih satova uključujući TAG Heuer, Hublot i Zenith. Takođe, firme koje posluju u sastavu francuskog giganta - Luj Viton, Bulgari i Dior - takođe proizvode sopstvene satove.
Frederik Arno, sin predsednika i izvršnog direktora LVMH, Bernara Arnoa, prošlog meseca je postao izvršni direktor odeljenja LVMH za satove, a očekuje se da će baš on staviti naglasak na inovacije, vrhunske materijale i kreativni dizajn.
Podsećamo, 29-godišnji Frederik je mlađi sin Bernara, koji se novom pozicijom pridružio svojoj braći i sestrama na rukovodećim pozicijama u porodičnom biznisu. Antoan (46), koji je sa njim na fotografiji iznad, šef je komunikacija u LVMH-u, a prethodno je bio izvršni direktor italijanskog proizvođača obuće Berluti.
Francuz koji je na čelu LVMH-a, ima još troje dece. Njegova najstarija kćerka, Delfina (48) je izvršna direktorka Kristijan Diora, Aleksander (31) obavlja funkciju izvršnog potpredsednika u Tiffany & Co., dok je najmlađi Žan (25) direktor za satove u Luj Vitonu.
Šefovi LVMH tvrde da ih posebno raduje otpornost američkog tržišta luksuzne robe. Takođe, očekuje se da će vrednost tržišta ovih otmenih modnih detalja porasti na više od 37 milijardi dolara do 2032. godine.
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.