Sajam turizma od 22. februara, zemlja partner Grčka
Pod sloganom „Avantura počinje ovde!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara u halama 1, 1A i 4 biti održan 45. Međunarodni sajam turizma, a zemlja partner sajma biće Grčka, objavljeno je na sajtu Beogradskog sajma.
Ovaj sajam, kao najposećeniji sajam turizma regiona i šire, kako se navodi, ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u jake pokretače privrednog rasta i razvoja.
Zbog ekskluzivnih sajamskih cena, first minute ponuda i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posetioce već dugi niz godina omiljeni godišnji orjentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Grčka, a očekuje se da će ova saradnja doprineti daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje.
U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubedljivo najtraženije destinacije za građane Srbije koji letuju u inostranstvu, biće prisutni izlagači iz cele zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, do profesionalnih udruženja.
Prvi put na Sajmu turizma nastupiće Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.
Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.
U halama 1a i 1 nastupiće Garancijski Fond AP Vojvodine i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.
I ove godine svim učesnicima, turističkim agencijama iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namenjen za registraciju kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica.
Registracija omogućava besplatnu promociju kompanijama i kontakte sa ostalim registrovanim članovima, kao i zakazivanje sastanaka tokom sajma sa izlagačima i potencijalno sklapanje dogovora o budućoj saradnji.
Paralelno sa ovim sajmom, pod sloganom „Poslužite se“ u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA-oprema.
Ovaj sajam okupiće brojne domaće i inostrane kompanije iz raznih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima, kao što su proizvodnja, distribucija i prodaja hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opreme za kuhinje, restorane i barove, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22. do subote 24. februara od 10 do 19 časova a u nedelju 25. februara od 10 do 18 časova.
Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga za automobile 200 dinara po satu.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zaklina
Grcka je nas tradicuonalni prijatelj,nije priznala Kosovo,za razliku od Crne Gore.Zato i Srbi vise odlaze u Grcku na more nego u Mintenegro.
Podelite komentar