Velika promena za onlajn kupovinu: Sada kupci moraju dva puta da razmisle šta dodaju u "korpu"

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Mnogi trgovci na malo, uključujući H&M, Zaru, J.Crew, pa i Amazon počeli su prilagođavati pravila povrata robe, a razlog tomu su, kako tvrde, niže maloprodajne marže i viši troškovi zaduživanja.

Oni koji danas kupuju putem interneta očekuje brzu, jednostavnu i besplatnu dostavu, ali i brz i besplatan povrat proizvoda s kojim nije zadovoljan.

Čekati na robu čak dva dana, kupcima se čini kao večnost, a kad za dostavu moraju platiti - to smatraju pljačkom, navodi se u obrazloženju.

Zbog toga mnoge prodavnice kupcima naplaćuju vraćanje stvari, skraćuju rokove povrata i odbijaju prihvatiti neke artikle u potpunosti, čime ih žele odvratiti od vraćanja robe, to jest, prisiliti ih da kupljene stvari u trgovine vrate lično. "Amazon Prime" tako sada naplaćuje 130 evra godišnje za "besplatnu" isporuku stvari.

Međutim, besplatna dostava zapravo i nije besplatna jer ona uključuje logističke troškove i često male trgovce ostavlja u nepovoljnom položaju u poređenju sa njihovim mnogo većim konkurentima.

(Telegraf Biznis/Bussines insuder)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>