Vreme čitanja: oko 1 min.
Počeli radovi na rekonstrukciji: Novi brendovi i drugačije šoping iskustvo stižu u UŠĆE Shopping Center
Vreme čitanja: oko 1 min.
-Počela je rekonstrukcija UŠĆE Shopping Centra i trajaće nešto više od jedne godine - izjavio je Jovan Ćirić, Deputy Retail Leasing Director u kompaniji MPC Properties u čijem se portfoliju nalazi UŠĆE Shopping Center
Ovaj projekat zajednički je poduhvat MPC-a i kompanije Aterburi Evropa (Atterbury Europe). "Svi radovi", naglasio je Ćirić, "realizovaće se u četiri etape, a centar će sve vreme ostati otvoren za posetioce".
Prema njegovim rečima, rekonstrucija delova UŠĆA predstavlja ključni korak ka unapređenju retail ponude, kako samih brendova, tako i drugih sadržaja koja će zadovoljiti potrebe i očekivanja savremenih potrošača. Prilagođavanje savremenim svetskim trendovima u industriji podrazumeva modernizaciju prostora i kreiranje ambijenta u centru koji više nije isključivo mesto za šoping već i destinacija u koju posetioci dolaze da provedu kvalitetno slobodno vreme.
-Između ostalog, planirano je poboljšanje segmenta ugostiteljstva, koji igra značajnu ulogu u šoping iskustvu - ističe Ćirić, i dodaje: Nadogradićemo ponudu restorana i kafića, sa akcentom na novi "Food Court" koji će imati staklenu terasu sa pogledom na stari deo grada što će na najlepši način dočarati jedinsvenu poziciju UŠĆE Shopping centera i ulepšati posetiocima trenutke uživanja u hrani. Naš cilj je da upravo njima omogućimo da uživaju u širokom spektru gastronomskih iskustava, pa ćemo ponudu obogatiti nizom restorana i kafeterija sa otvorenim i zatvorenim baštama u prizemlju, čime će i plato koji okružuje UŠĆE Shopping Center pružiti jedno sasvim novo iskustvo - naveo je on.
Uz dodatni sadržaj za decu, rekonstrukcija UŠĆA doneće i nove modne brendove na čijem se odabiru uveliko radi.
-UŠĆE Shopping Centar ovog proleća proslavlja svoj 15. rođendan i početak radova jasno pokazuje našu posvećenost stvaranju još privlačnije šoping destinacije koja će nastaviti da predstavlja jednu od najomiljenijih gradskih lokacija - zaključuje Ćirić.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mrki
Valjda će ova promena dovesti neke nove i kvalitetnije brendove od postojećih. Toliko je sve postalo jednolično,nekvalitetno i nemaštovito po svim TC. Nikakva originalnost u oblačenju nam se ne nudi,svi furaju isti fazon,a onda odete na strane sajtove i dodje vam da plačete, kada vidite šta sve ima...
Podelite komentar