Počeli radovi na rekonstrukciji: Novi brendovi i drugačije šoping iskustvo stižu u UŠĆE Shopping Center
Ovaj projekat zajednički je poduhvat MPC-a i kompanije Aterburi Evropa (Atterbury Europe). "Svi radovi", naglasio je Ćirić, "realizovaće se u četiri etape, a centar će sve vreme ostati otvoren za posetioce".
Prema njegovim rečima, rekonstrucija delova UŠĆA predstavlja ključni korak ka unapređenju retail ponude, kako samih brendova, tako i drugih sadržaja koja će zadovoljiti potrebe i očekivanja savremenih potrošača. Prilagođavanje savremenim svetskim trendovima u industriji podrazumeva modernizaciju prostora i kreiranje ambijenta u centru koji više nije isključivo mesto za šoping već i destinacija u koju posetioci dolaze da provedu kvalitetno slobodno vreme.
-Između ostalog, planirano je poboljšanje segmenta ugostiteljstva, koji igra značajnu ulogu u šoping iskustvu - ističe Ćirić, i dodaje: Nadogradićemo ponudu restorana i kafića, sa akcentom na novi "Food Court" koji će imati staklenu terasu sa pogledom na stari deo grada što će na najlepši način dočarati jedinsvenu poziciju UŠĆE Shopping centera i ulepšati posetiocima trenutke uživanja u hrani. Naš cilj je da upravo njima omogućimo da uživaju u širokom spektru gastronomskih iskustava, pa ćemo ponudu obogatiti nizom restorana i kafeterija sa otvorenim i zatvorenim baštama u prizemlju, čime će i plato koji okružuje UŠĆE Shopping Center pružiti jedno sasvim novo iskustvo - naveo je on.
Uz dodatni sadržaj za decu, rekonstrukcija UŠĆA doneće i nove modne brendove na čijem se odabiru uveliko radi.
-UŠĆE Shopping Centar ovog proleća proslavlja svoj 15. rođendan i početak radova jasno pokazuje našu posvećenost stvaranju još privlačnije šoping destinacije koja će nastaviti da predstavlja jednu od najomiljenijih gradskih lokacija - zaključuje Ćirić.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mrki
Valjda će ova promena dovesti neke nove i kvalitetnije brendove od postojećih. Toliko je sve postalo jednolično,nekvalitetno i nemaštovito po svim TC. Nikakva originalnost u oblačenju nam se ne nudi,svi furaju isti fazon,a onda odete na strane sajtove i dodje vam da plačete, kada vidite šta sve ima...
Podelite komentar