Najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi dolazi na Dane komunikacija
Dani komunikacija, tipično-netipični festival komunikacijske industrije koji se u Rovinju održava od 11. do 14. aprila, svoje učesnike već niz godina uporno priprema da uvek očekuju neočekivano, stoga tu tradiciju nastavlja i ovoga puta. Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji postanu deo DK zajednice uživaće u predavanju kreativca kog niko nije uspeo zatvoriti u okvire konvencionalnosti – na DK2024 vraća se neuobičajeni reporter koji na najzabavniji mogući način pomera granice tradicionalnog novinarstva – Oobah Butler.
Najbolje ocenjen TripAdviserov lažni londonski ugostitelj, najbolji lažni dizajner pariske Nedelje mode, voditelj MTV-jeve emisije Catfish UK i autor bestsellera LA Timesa na glavnoj će pozornici Dana komunikacija istaknuti važan aspekt ovogodišnje festivalske teme – koja isprepliće ponašanja potrošača, bihevioralnu pozadinu donošenja odluka i ulogu fake newsa u sveopštoj (i)racionalnosti društva.
Publika Dana komunikacija ovoga je poznatog prankstera dobro upoznala još 2019., kada je govorio o svom nekonvencionalnom pristupu edukaciji majstorskim fake news projektima, a on je u međuvremenu popisu svojih titula dodao i onu proslavljenog filmaša. Oobah Butler još je jednom šokirao internet krajem 2023., kada je, kako navodi Fox News, "razotkrio ozbiljne optužbe o korporativnoj kulturi tehnološkog diva" u dokumentarnom filmu o Amazonu te svojim otkrićima ujedinio publiku širom političkog spektra. Upravo će njegovo predavanje The Great Amazon Heist učesnicima otvoriti oči, raskrinkavajući eksploatacijske poslovne strategije globalne kompanije, i predstaviti Butlerov neverovatni projekat razotkrivanja pravog lica Amazona te izbegavanja svih pravnih zavrzlama kojima se velika korporacija naizgled zaštitila.
Ovaj je kreativac u svom najnovijem, a možda i najzahtevnijem poduhvatu iskoristio sva svoja znanja, pokazavši da su njegove veštine kvalitetno sazrele kako bi u ultimativnom reporterskom projektu – kao David protiv Golijata – uz neizostavni začin fake newsa i ovoga puta svoju psinu završio pobednički. Britanski prank izumiruća je umetnička forma, poručuje Guardian, no Oobah Butler jedan je od retkih prankstera u čijem radu kao društvo još uvek istinski uživamo. Kreativnost i kritičko promišljanje savršen su recept za pobedu, pokazuju višestruki Butlerovi primeri koji nas – kombinirajući neuvijene reporterske veštine i urnebesnu hrabrost za neočekivane poduhvate – uče da krenuti neutabanim putem nikada nije lako, ali na kraju svakako jeste isplativo.
Podsetimo, već je objavljen festivalski raspored te najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti i svetski poznati bihevioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svetskog glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne Alex Partridge powered by Konzum; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.