Vreme čitanja: oko 1 min.
Pri kraju rekontrukcija železničkog mosta preko Save u Šapcu
Vreme čitanja: oko 1 min.
Most će biti pušten u rad ove nedelje
Infrastruktura železnice Srbije početkom marta 2024. godine započela je rekonstrukciju železničkog mosta, na pruzi Ruma - Šabac - državna granica Zvornik, koji će biti pušten u rad ove nedelje.
Radovi obuhvataju rekonstrukciju gornjeg stroja mosta, dugačkog 680 metara i zamenu mostovskih pragova ali i oštećenih delova pruge i trebalo je da traju 60 dana ali će biti završeni ranije.
Portparol "Infrastruktura železnice Nenad Stanisavljević ističe da je bitno što je u okviru radova zamenjeno 1.151 mostovskih pragova, što je nešto što nije rađeno zadnjih 40 godina.
Dodaje da su pored mostovskih pragova zamenjeni i delovi šina gde je to bilo najneophodnije sa stanovišta bezbednosti za odvijanje železničkog saobraćaja.
- Takođe, celokupan kolosečni pribor na mostu je zamenjen, kao i dve od ukupno tri dilatacione sprave. Infrastruktura Železnice Srbije u ovaj posao je uložila 44 miliona dinara i sa velikim zadovoljstvom možemo da najavimo da će skoro mesec dana pre roka posao biti završen, a vozovi će ponovo krenuti po svom redovnom redu vožnje preko železničkog mosta kod Šapca- rekao je Stanisavljević.
Pruga je otvorena za saobraćaj putničkih i teretnih vozova od 18 časova uveče do 8 časova ujutru, a radovi se odvijaju danju od 8-18 časova.
Most preko reke Save u Šapcu građen je od 1932- 1934. godine kada je pušten u saobraćaj kao železničko-drumski most.
Sredinom 20. veka, nakon izgradnje drumskog mosta, na ovom mostu je ukinut drumski saobraćaj, a poslednja rekonstrukcija gornjeg stroja železničke pruge na mostu je bila 1986. godine.
(Telegraf Biznis/ Tanjug)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.