• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Smatraju je "braon zlatom", a zbog ove jedinstvene mešavine mnogi prave dodatnu pauzu na putu

Vreme čitanja: oko 3 min.

68 odsto svetske populacije popije kafu sat vremena nakon buđenja, 57 odsto pije slatku kafu dok 35 odsto pije crnu kafu

  • 0
drive cafe Foto: Telegraf/Nikola Anđić

Prisustvo kafe u životima ljudi datira iz 9. veka, kada je jedan pastir u Etiopiji primetio da su koze u njegovom stadu izuzetno energične, svaki put kada obrste izvesne crvene bobice. Svoje iskustvo je preneo lokalnom sveštenstvu, koje je kasnije bobice skupljalo i kuvalo i tako pravilo neku vrstu kafe. Od 16. veka, kafa se priprema na način koji je najsličniji današnjem, a na godišnjem nivou se proizvede 10,2 miliona tona kafe.

Ima puno razloga zbog kojih svi toliko volimo da pijemo kafu, a posebno je bitan nezamenljiv ukus i specifična aroma. Kafa ima i socijalnu komponentu jer se uz nju družimo, razmenjujemo priče i opuštamo.

U prijatnoj atmosferi beogradskog hotela Crystal danas je održana radionica pravljenja najbolje kafe, povodom promocije uspešnog rada Drive Cafea kompanije NIS.

Prisutni su mogli da uživaju u atraktivnoj demonstraciji pravljenja kafe od strane italijanskog bariste Fabija Dotija i njegovih kolega. Ovaj Italijan već 10 godina radi kao profesionalni barista, a za Telegraf je otkrio kako možete da napravite savršenu šoljicu jutarnje kafe u kućnim uslovima.

Potraga za savršenim ukusom kafe

U ime kompanije NIS obratio se Branislav Ostojić, rukovodilac Službe za upravljanje restoranima i kafeima, i podelio istraživanje koje pokazuje da 68 odsto svetske populacije popije kafu sat vremena nakon buđenja, 57 odsto pije slatku kafu dok 35 odsto pije crnu kafu.

Kafa se smatra "braon zlatom", a ovo tržište vredi čak 60 milijardi dolara, posebno zbog toga što je kafa drugo piće po konzumaciji, odmah posle vode.

Posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da naprave pauzu tokom vožnje – Drive Cafe kafu, kreiranu po ukusu potrošača

Poznato je više od 50 vrsta kafe ali samo dve se komercijalno koriste i to arabika i robusta.

Komanija NIS je htela da se postara da u svojim Drive Cafeima potrošači mogu da dobiju najbolju i najukusniju kafu, te je počela da traga za jednim blendom kafe koji bi većini odgovarao i bio prepoznatljiv.

U istraživanju je učestvovalo 1.35o ispitanika u pronalaženju tog jedinstvenog blenda i Casa del Caffe Vergnano je odnela pobedu.

Ova kompanija postoji od 1882. godine i svojim jedinstvenim blendom upotpunjuje viziju Drive Cafea. Ova mešavina ima jedinstven ukus koji je nastao kao autentičan spoj proverenog geografskog porekla svakog zrna i tradicionalne italijanske recepture prženja kafe, a sastoji se od 80 odsto arabike i 20 odsto robuste.

- Za Drive Cafe brend kreirali smo poseban blend najkvalitetnijih, pažljivo odabranih zrna arabike, sa blagim dodatkom robusta kafe, kako bi se stvorile savršene arome koje će pružiti potpuni užitak prilikom ispijanja svke šoljice - istakao je Pjer Paolo Barberis, senior ekport menadžer kompanije Casa del Caffe Vergnano.

- Verujemo da će ova saradnja donet još mnogo užitaka za sve korisnike i u godinama koje su pred nama i da će nastaviti da bude sjajan pokretač svih ljubitelja istinski kvalitetne kafe - zaključio je Barberis.

Ostojić je istakao da je samouslužni Drive Cafe koncept započet 2015. godine a danas, devet godina kasnije, postoji ukupno 385 kafemata na preko 300 benzinskih stanica širom zemlje. Ovo je najveći kafe šop u Srbiji i nudi 15 različitih toplih napitaka u tri veličine.

Samo tokom prošle godine prodato je preko 6 miliona kafa, a ove godine kompanija želi da prestigne ovu cifru time što su obezbedili nove kafemate koji imaju u ponudi dve vrste mleka kao i opciju pravljenja ledene kafe.Ono što izdvaja ovaj napitak od drugih je da nema dodatog šećera i da svako može napraviti hladnu kafu po svom ukusu i svojim navikama.

Od nedavno na odabranim benzinskim stanicama uvedena je i mogućnost pripreme kafe sa biljnim mlekom

- Najponosniji smo što su ljubitelji Drive Cafe kafe ne samo vozači, već i ostali potrošači koji na naše benzinske stanice dolaze kako bi popili omiljenu kafu i napunili se energijom za duge šetnje i nastavak putovanja - dodao je Ostojić.

Pored velikog izbora najdivnijih peciva i sendviča na određenim stanicama se mogu pronaći i burgeri od angus junetine.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>