• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Izvršni direktor fitnes giganta podneo ostavku: 15 odsto radnika dobija otkaz

Vreme čitanja: oko 2 min.

Nekada procenjena na preko 50 milijardi dolara, kompanija sada vredi 1,1 milijardu dolara

  • 0
Peloton Shutterstock/T. Schneider

Beri Makarti je podneo ostavku na mesto generalnog direktora Pelotona, saopštila je kompanija u četvrtak, pošto je odlučila da smanji 15 odsto svoje radne snage kako bi se izborila sa padom potražnje za opremom za fitnes nakon pandemije.

- Koliko god bila teška odluka da se dodatno smanji broj zaposlenih, Peloton jednostavno nije imao drugi način da svoje troškove uskladi sa svojim prihodima- rekao je Makarti.

Makarti je rekao da je Peloton sada na pravom putu.

- Imate odličan vodeći tim, i iako berza to još nije prepoznala, ali hoće. To je jednostavno pitanje vremena - dodao je.

Akcije kompanije sa sedištem u Njujorku porasle su pošto je objavila da takođe planira da smanji svoje maloprodajno prisustvo, zbog slabe potražnje koja je primorala Peloton da odbaci svoj cilj povratka profita.

Karen Bun, predsednica Pelotona, i Kris Bruco, Pelotonov direktor, biće privremeni ko-izvršni direktori. Pored toga, kompanija je imenovala direktora Džeja Hoga za predsednika odbora.

Odbor kompanije je započeo proces pretraživanja kako bi identifikovao sledećeg izvršnog direktora a Mekarti će ostati savetnik Pelotona do kraja godine.

Prodaja kompanije je porasla tokom pandemije jer su bile teretane zatvorene, a ljudi su pokušavali da ostanu u formi od kuće. Prodaja je pala kako se svet ponovo otvarao, a Mekarti je pokušao da rekonstruiše Peloton kao pretplatnički posao i ukine hiljade radnih mesta. Nekada procenjena na preko 50 milijardi dolara, kompanija sada vredi 1,1 milijardu dolara.

Mekarti je bivši radio u Netfliksu i Spotifaju a pridružio se Pelotonu u februaru 2022. godine, zamenivši suosnivača Džona Folija. Pod Mekartijem, Peloton je pokušao brojne taktike da obnovi svoje poslovanje.

Kompanija je ukinula opciju besplatnog članstva u svojoj aplikaciji, proširila se na korporativni velness i posredovala u poslovima sa brendovima uključujući hotele Lululemon i Hajat.

Pored toga što je napravio velike rezove, Peloton je preduzeo nekoliko drugih mera za smanjenje troškova, kao što su promena cena bicikala, ponuda svojih proizvoda preko nezavisnih prodavaca i fokusiranje na planove digitalne pretplate.

Ali gubici su nastavili da rastu. Peloton nije ostvario neto profit od decembra 2020. Kompanija je u četvrtak objavila da su prihodi ponovo pali u poslednjem kvartalu, devetom uzastopnom tromesečju u kojem su prihodi opadali te da očekuje da će broj povezanih fitnes članova tokom cele godine biti između 2,96 miliona i 2,98 miliona, što je za 30.000 manje u odnosu na prethodnu prognozu.

- Peloton je otkrio da trendovi u fitnesu dolaze i odlaze i da je izuzetno teško ostati ispred krivulje - rekao je Zak Stambor, viši analitičar za maloprodaju i e-trgovinu u istraživačkoj firmi Insider Intelligence.

Za tri meseca koja se završavaju 31. marta, Peloton je izgubio 167,3 miliona dolara, u odnosu na 275,9 miliona dolara u istom kvartalu prošle godine. Akcije Pelotona su skočile za 11% u ranom trgovanju, preneo je Gardijan.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>