Životno osiguranje kao finansijska sigurnost i štednja: Zašto je ovo dobra ideja?

V. K.
V. K.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Postoji trenutak u životu kada većina ljudi počne intenzivnije da razmišlja o finansijskoj sigurnosti a posebno štednji. Svi znamo da život ume da bude nepredvidiv a ponekad i veoma nezgodan. Mnogi spoljni faktori utiču na ono što bi trebalo da je samo naša odluka i veoma brzo postane jasno da je kontrola zapravo privid.

Baš u ovim trenucima preispitivanja uglavnom dođemo do saznanja da je zapravo životno osiguranje odličan odgovor na naše nedoumice i bojazni.

Prema magazinu Forbs, 40 odsto pripadnika generacije Z u SAD ima životno osiguranje, dok 48 odsto milenijalaca uplaćuje svoje polise. Iako se čini da je životno osiguranje veoma komplikovano na domaćem tržištu već dve godine postoji rešenje koje svima nudi nešto sasvim jedinstveno.

Ono što nudi životno osiguranje poput Dynamic life osim sigurnosti jeste i štednja. Kada se spoje ova dva pojma dobija se usluga koja zaista pruža osećaj spokoja jer znamo da su naše finansijske potrebe na ovom planu podmirene u skladu sa našim trenutnim mogućnostima.

Posebna prednost ovog osiguranja, pored štednje, je i to što klijent može sam da bira mesečni iznos koji će uplatiti na polisu u iznosu od 2.000 do 8.000 dinara.

Ova vrsta fleksibilnosti i dinamičnosti stvara osećaj lagodnosti i vraća kontrolu nad sopstvenim finansijama kao i životom.

Tome u prilog idu i dodatni načini na koje mogu da se vrše uplate.

Prilikom kupovine kod partnera kuće Generali, klijent može zaokruži račun na višu cifru, a taj iznos će automatski biti uplaćen na klijentovu polisu. Primera radi, ako je račun 1.250 dinara, zaokruženi iznos može biti 1.500 i 250 dinara će biti uplaćeno na polisu osiguranja.

Takođe, kupovinom kod Generali partnera određeni procenat od svakog računa će biti uplaćen na klijentovu polisu a skeniranjem QR koda sa računa putem Dynamic Life mobilne aplikacije, novac se takođe uplaćuje na polisu.

Ova aplikacija čini čitav proces dostupnijim i još jednostavnijim jer se veoma lako može proveriti stanje polise, izvršiti uplata i uvek imati u džepu svoja polisa.

Ova aplikacija čini čitav proces dostupnijim i još jednostavnijim jer se veoma lako može proveriti stanje polise, izvršiti uplata i uvek imati u džepu svoja polisa.

Uz sve nepredvidive situacije koje život nosi ovaj način ne samo osiguranja već i štednje mnogo znači.

Za sve one koji su stalno u nekoj gužvi, bilo da se spremaju za ispitni rok ili spremaju projekat na poslu, ovo je dobar način da veoma jednostavno izmire obaveze i lagodno uplaćuju novac na svoju polisu.

(Telegraf Biznis)

Video: Šta je sve lakše preko eUprave?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>