Istraživanje: Generacija Z i Milenijalci najviše novca troše na ove stvari

D. J.
D. J.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Američka generacija Z, ljudi rođeni između 1997. i 2012. godine, spremna je da na putovanja potroši više novca nego ranije, a zaduživanje im ne predstavlja problem, pokazuju istraživanja.

Pripadnici ove generacije navode da će potrošiti visoke svote novca, letovati duže i putovati u inostranstvo znatno češće nego pripadnici drugih generacija, pokazalo je istraživanje Banke Amerike sprovedeno na 2.000 građana SAD.

Ove zaključke potvrđuje i druga anketa sprovedena u SAD, Velikoj Britaniji, Indiji, Nemačkoj i Kini koja je pokazala da 65 odsto pripadnika generacije Z i 72 odsto milenijalaca planira da ove godine potroši više novca na letovanje nego prošle godine.

Kako prenosi Si-En-Bi-Si, istraživanje finasijske kompanije Bankrejt je pokazalo da će se 42 odsto pripadnika generacije Z i 47 odsto milenijalaca zadužiti da bi finansirali svoj odmor iz snova, što je znatno više u odnosu na prethodne generacije koje su letovale uglavnom od ušteđenog novca.

Analitičarka Lindzi Reške navodi da je generacija Z postala punoletna tokom veoma turbuletnog perioda u svetu, što je ostavilo dubok trag na njihove navike.

Oni nemaju razlog da odlažu putovanja koje žele pošto niko ne garantuje da u svetu neće buknuti neka nova pandemija, rat ili finansijska kriza, zaključuje Reške.

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Video: Nikola iznajmljuje golubove: Podižu atmosferu na slavljima i pomažu kućni budžet

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>