Vreme čitanja: oko 1 min.
Istraživanje: Generacija Z i Milenijalci najviše novca troše na ove stvari
Vreme čitanja: oko 1 min.
Analitičarka Lindzi Reške navodi da je generacija Z postala punoletna tokom veoma turbuletnog perioda u svetu, što je ostavilo dubok trag na njihove navike
Američka generacija Z, ljudi rođeni između 1997. i 2012. godine, spremna je da na putovanja potroši više novca nego ranije, a zaduživanje im ne predstavlja problem, pokazuju istraživanja.
Pripadnici ove generacije navode da će potrošiti visoke svote novca, letovati duže i putovati u inostranstvo znatno češće nego pripadnici drugih generacija, pokazalo je istraživanje Banke Amerike sprovedeno na 2.000 građana SAD.
Ove zaključke potvrđuje i druga anketa sprovedena u SAD, Velikoj Britaniji, Indiji, Nemačkoj i Kini koja je pokazala da 65 odsto pripadnika generacije Z i 72 odsto milenijalaca planira da ove godine potroši više novca na letovanje nego prošle godine.
Kako prenosi Si-En-Bi-Si, istraživanje finasijske kompanije Bankrejt je pokazalo da će se 42 odsto pripadnika generacije Z i 47 odsto milenijalaca zadužiti da bi finansirali svoj odmor iz snova, što je znatno više u odnosu na prethodne generacije koje su letovale uglavnom od ušteđenog novca.
Analitičarka Lindzi Reške navodi da je generacija Z postala punoletna tokom veoma turbuletnog perioda u svetu, što je ostavilo dubok trag na njihove navike.
Oni nemaju razlog da odlažu putovanja koje žele pošto niko ne garantuje da u svetu neće buknuti neka nova pandemija, rat ili finansijska kriza, zaključuje Reške.
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Nikola iznajmljuje golubove: Podižu atmosferu na slavljima i pomažu kućni budžet
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.