Vreme čitanja: oko 2 min.
Kolin radi kao ekspert u davanju imena za bebe: Za samo jednu ponudu zarađuje pola srpske prosečne plate
Vreme čitanja: oko 2 min.
Kolin je radila i kao medicinska sestra, ali nakon što je otvorila nalog na TikToku, privukla je veliku pažnju, te su ljudi počeli sve više da traže njene usluge, pa je shodno tome dala otkaz na dotadašnjem poslu
Ime za dete jedna je od najtežih izbora u životu svakog roditelja. Prepoznavši potrebu za pomoć, influenserka Kolin Slejgen rešila je ponudi svoje znanje o imenima novopoečenim roditeljima, a za to naravno dobija i određeni iznos.
Ona je otvorila svoj sajt, na kojem navodi da je ekspert u imenovanju beba, a na početku naglasila je:
- Pre nego što sam postala konsultant za imena beba, provela sam veći deo svog detinjstva čitajući godišnjake i imenike- rekla je ona.
Takođe, Kolin je istakla da je još kao mala imala dnevnik u kojem je zapisivala imena za bebe, te je njen pit do neobičnog posla rano počeo.
Iako je mnogim njen posao čudan, kako je istakla, mnogima je njena pomoć neophodna.
- Mnogi ljudi ne znaju šta žele i traže mišljenje treće osobe. Žele da im neko potvrdi da je njihov izbor dobar ili dodatno proveri značenje imena - rekla je za New York Post.
Kolin je radila i kao medicinska sestra, ali nakon što je otvorila nalog na TikToku, privukla je veliku pažnju, te su ljudi počeli sve više da traže njene usluge, pa je shodno tome dala otkaz na dotadašnjem poslu.
Usluga košta 350 dolara
Ona je istakla da ima oko 15nklijenata mesečno, a svakome od njih naplati 350 dolara.
Ipak, njen posao nije lak, iako to "na prvu tako deluje. Jedan klijent je zahtevao da njegovo dete nosi ime koje je korišćeno svega 25 puta. Kako bi olakšala svoj posao, Kolin klijentima na početku odmah daje formulare koje treba da popune kako bi bolje razumela njihove preferencije.
Taj formular sadrži, između ostalog, pitanja poput: Koja su vam trenutno najomiljenija imena? Šta vam se ne sviđa kod tih imena? Jesu li neka imena zabranjena?
- Neki ljudi kratko odgovaraju, neki napišu roman. Podstičem ljude da mi daju što više informacija i onda se bacim na posao. Trenutno imam veliku riznicu imena za bebe u glavi, ali takođe imam knjige s imenima. Puno guglam i imam još nekoliko trikova u rukavu. Onda im sve pošaljem u videu ili Google dokumentu. Svako ime ima kratku analizu - popularnost, značenje, zašto mislim da bi bebi to ime dobro pristajalo. Ljudi traže objektivno mišljenje i to im pokušavam pružiti,- kaže ona.
(Telegraf.Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.